کد خبر: ۲۲۹۴۴۶
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۰

کاهش 20 درصدی قیمت کامپیوتر، لپ تاپ، تبلت و موبایل

یک خبر خوب برای خریداران لوازم کامپیوتری، اینکه: هفته گذشته قیمتها دست کم 20 درصد کاهش پیدا کردند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: خراسانی، علیرضا - دو خبرگزاری، اوایل هفته قبل به نقل از نمایندگان فروش صنف این لوازم از تعادل در بازار نوشتند و در آخر اعلام کردند که قیمتها تغییری نکرده است.

همان موقع اخبار از کف بازارعمده فروشها، چنین مخابره شد که قیمتها شکسته و بیش از 20 درصد ارزان تر از ماه قبل جنس بدست فروشندگان می رسد.

بالاخره به فروشگاهها سر زدیم تا اوضاع را مستقیم بررسی کنیم. فروشندگان ارزان تر از قبل خریده اما اوایل هفته که اندک خریداران از این تحول خبر نداشتند همچنان با قیمت های غلط انداز سعی کردند جنس را به مشتری بفروشند. اما تا آخر هفته دیگر همه فهمیده بودند که اوضاع در حال تغییر است.

موبایل 550 تومانی را دیدیم که 410 تومان به فروش رفت و ...

خوب آخر سال است و اگر فروشندگان همچنان بخواهند لاپوشانی کنند، دودش به چشم خودشان می رود. مردم دم عید بیشتر می خرند و هم زمان با باز شدن فضای تجارت بعد از لغو تحریم ها شاهد عرضه بیشتر محصولات هستیم.

کشتی ها پشت سر هم از مبادی قانونی و غیر قانونی جنس ها را به مرز می رسانند. عرضه در حال زیاد شدن است، پس دلیلی برای مصنوعی نگه داشتن قیمت وجود ندارد.

لغو تحریم، واسطه ها را کم کرده و همچنان که قبلا پیش بینی کرده بودیم لغو تحریم باعث ارزانی می شود.{لینک}

یک بار هم که شده، فروشندگان، با کلاس، به سراغ مشتریان خود بروند؛ چرا که بعد از عید، کسادی طبیعی بازار، ارزان شدن دلار و عرضه بیشتر؛ همه و همه باعث ارزان تر شدن محصولات کامپیوتری و الکترونیکی خواهد شد. پس همین مشتری های تک و توک را اینک از دست ندهید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین