کد خبر: ۲۲۹۴۶۵
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۵

فوت ناگهانی ۳ نوزاد ازچهارقلوهای شوشتری

در دو روز گذشته در عین نا باوری یکمرتبه حال عمومی هر چهار کودک بد می شود و والدینشان آنها را به بیمارستان منتقل می کنند که همان روز سه فرزند به نام های غزل، امل و عبدالرحمن نیسی فوت می شوند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سه نوزاد از چهارقلوهایی که شهریور امسال در شوشتر به دنیا آمده بودند دو روز گذشته به طور ناگهانی فوت کردند.

شهریور ماه گذشته خبرگزاری مهر خوزستان خبری با عنوان "زن 30 ساله‌ شوشتری چهارقلو به دنیا آورد" را منتشر کرد. با پیگیری های خبرنگار مشخص شد که در چند روز گذشته سه تا از چهار قلوها فوت کردند.

در ماه های گذشته زن 30 ساله ای از روستای خضر از توابع بخش شعیبیه شهرستان شوشتر چهار قلو شامل سه دختر و یک پسر را به صورت سزارین به دنیا آورد که وزن نوزادان به دنیا آمده از 2 دو کیلو و 200 گرم تا 700 گرم بود.
 
در دو روز گذشته در عین نا باوری یکمرتبه حال عمومی هر چهار کودک بد می شود و والدینشان آنها را به بیمارستان منتقل می کنند که همان روز سه فرزند به نام های غزل، امل و عبدالرحمن نیسی فوت می شوند.

چهارمین فرزندشان نیز حال خوبی نداشت تا اینکه پس از چند روز بستری در بیمارستان ابوذر، روز گذشته با کمی بهبودی مرخص شد. هم اکنون حال عمومی این کودک خوب است.
 
پدر چهار قلوها از وضعیت پیش آمده نگران و نسبت به عملکرد برخی سازمان ها گله مند است.

عظیم نیسی در رابطه با فوت سه فرزندش گفت: پنج ماه پیش وقتی فرزندانم به دنیا آمدند، استاندار وقت آقای حجازی به همراه صدا و سیما و برخی از مسئولان برای بازدید از چهار قلوها به بیمارستان امام خمینی (ره) آمدند.

اداره بهزیستی شوشتر واقعا با ما مساعدت کرد

وی افزود: استاندارد قول دادند که برایمان منزلی در روستایمان بسازند. همچنین برای من نیز شغلی در نظر بگیرند و قرار شد فرماندار شوشتر نیز ما را مساعدت بکند.

پدر فرزندان متوفی توضیح داد: مرکز بهداشت شوشتر تنها یک بار به ما شیر داد و سهمیه ما را قطع کرد. خانه بهداشت منطقه مان نیز هیچ گونه کمکی نکرد.

نیسی گفت: تنها نهادی که ما را یاری کرد اداره بهزیستی شوشتر بود که واقعا با ما مساعدت کرد.

وی با اشاره به گران بودن شیرخشک توضیح داد: شیری که مرکز بهداشت به ما می داد کیفیت خوبی نداشت و آن را می فروختم و پول اضافه می کردم تا شیر مرغوبی تهیه کنم.

پدر این چهار قلو اظهار کرد: بیکار هستم و مجبور بودم ماهانه ششصد هزار تومن برای تهیه مایحتاج کودکان هزینه کنم. حتی مادرشان طلاهای خودش را فروخت.
 
نیسی گفت: وسیله ندارم و مجبور بودم با موتور یا هر وسیله ای برای واکسن کودکان آنها را به مرکز بهداشت روستای پایین تر ببرم.

به گزارش مهر، وی با بیان اینکه فوت این کودکان قسمت بود توضیح داد: اما ای کاش خانه بهداشت مرتب به کودکان سر می زد و بچه هایم را چک می کرد که متاسفانه این کار را نمی کردند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین