کد خبر: ۲۲۹۶۷۳
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۶

سرقت ميليوني طلاجات با وعده بستني

زني جواني که با وعده بستني اقدام به سرقت 100 ميليون ريالي طلا و جواهر کرده بود، در بازجويي فني و پليسي لب به اعتراف گشود.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش ابتکار، چند روز گذشته زن جواني به کلانتري 111 هفت چنار مراجعه کرد و پس از معرفي خود به نام نازنين به ماموران تجسس کلانتري گفت: ديروز صبح متوجه شدم که حدود 100 ميليون ريال از طلا و جواهراتم که در کمد ديواري جاسازي شده بود، ربوده شده است.

ماموران پس از شنيدن صحبت‌هاي زن جوان جهت بررسي دقيق موضوع به منزل شاکي رفتند و در مشاهدات خود دريافتند که اين سرقت توسط فردي آشنا صورت گرفته چراکه هيچگونه آسيبي به درب‌ها و حتي به جاساز طلا و جواهرات وارد نشده بود.

 با توجه به اينکه اين خانوده 3 نفره به همراه يک پرستار بچه زندگي ‌مي‌کنند و اکثر اوقات پرستار در خانه تنها است، ماموران يه پرستار جوان که نامش مهسا بود، مشکوک شدند و در يک قرار صوري توانستند وي را بازداشت کرده و به کلانتري انتقال دهند.

متهم که در ابتدا هرگونه ارتکاب سرقتي را منکر مي‌شد، در ادامه با رويارويي مدارک مستند و دلايل کافي لب به اعتراف گشود و بيان داشت: با وعده بستني فرزند خانواده را که 5 سال بيشتر ندارد، فريب دادم و مکان طلا و جواهرات را به دست آوردم و سپس در يک موقعيت مناسب اقدام به سرقت کردم و در چند نوبت طلاها را در چند طلافروشي فروختم.

در نهايت پرونده اين زن سارق جهت سير مراحل قانوني به دادسرا فرستاده شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین