کد خبر: ۲۲۹۷۱۹
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۹

دمای مشهد به 18 درجه زیر صفر می‌رسد

دمای هوای مشهد در سردترین ساعت فردا به 18 درجه سانتی‌گراد زیر صفر می‌رسد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: بنابر اعلام مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان‌رضوی بررسی نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی نشان می‌دهد از فردا سامانه‌ی پرفشار در سطح زمین قدری تضعیف می‌شود که با عبور متناوب امواج کم‌ارتفاع تراز میانی جو از شمال شرق کشور همراه است.

در این گزارش آمده است: از فردا بطور نسبی از شدت سرما در سطح استان کاسته می‌شود اما هم‌چنان در سه روز آینده بارش پراکنده و خفیف برف همراه با هوای سرد را در سطح استان داریم.

هم‌چنین پیش‌بینی می‌شود طی چند روز آینده مه(در برخی نقاط مه غلیظ همراه با کاهش دید افقی)، یخبندان و وزش باد پدیده‌های مهم در نقاط مختلف استان باشد.

بر اساس پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان آسمان نواحی شمالی، مرکزی و جنوبی استان در روز دوشنبه قسمتی تا نیمه ابری همراه با مه، در ساعت‌های عصر و شب افزایش ابر و در پاره‌ای نقاط به وی‍ژه در نواحی کوهستانی با احتمال بارش خفیف و پراکنده برف و مه‌آلود، گاهی با وزش باد است.

برای شهر مشهد در روز دوشنبه آسمانی کمی تا قسمتی ابری همراه مه رقیق، در ساعت‌های عصر و شب افزایش ابر و با احتمال بارش خفیف و پراکنده برف و مه‌آلود، گاهی با وزش باد پیش‌بینی می‌شود، دمای هوای مشهد در گرم‌ترین ساعت فردا به 9 درجه زیر صفر و در سردترین ساعت به 18 درجه زیر صفر می‌رسد.

در 24 ساعت گذشته شهرستان درگز با حداقل دمای 21 درجه سانتیگراد زیر صفر سردترین و شهرستان کوهسرخ با حداکثر دمای چهار درجه سانتیگراد گرم‌ترین شهرهای خراسان‌رضوی بوده‌اند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام اداره‌کل هواشناسی استان طی همین مدت حداقل و حداکثر دمای شهر مشهد بین 16 درجه زیر صفر و هفت درجه زیر صفر در نوسان بوده و بیشترین بارندگی از ایستگاه هواشناسی باخرز و به میزان 7/3 میلی‌متر گزارش شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین