کد خبر: ۲۲۹۷۲۶
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۳

عرضه سبد کالا در 24 فروشگاه شهروند از امروز

مدیرعامل فروشگاه زنجیره‌ای شهروند از آغاز عرضه سبد کالا به شهروندان تهرانی از امروز در 24 شعبه این فروشگاه در شهر تهران خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: قدرت‌الله گودرزی، با بیان اینکه جلسات هماهنگی برای عرضه سبد کالا در این فروشگاه برگزار شده است، اظهار داشت: از امروز در تمامی فروشگاه های شهروند سبدکالا به واجدین شرایط با ارایه کارت ملی و کارت بانکی که یارانه دریافت می‌کنند، عرضه می‌شود.

وی با بیان اینکه جایگاه ویژه برای عرضه این سبد در فروشگاه‌های شهروند پیش‌بینی شده است، گفت: این سبد بر اساس مصوبه دولت حاوی پنیر، روغن، برنج و مرغ است که به مشمولان به طور رایگان اعطا می شود.

مدیرعامل فروشگاه زنجیره‌ای شهروند با اشاره به اینکه تمامی شعبات این فروشگاه از ساعت 9صبح تا 9 شب به طور دایم آماده عرضه سبد کالا هستند، خاطرنشان کرد: در فروشگاه شهروند بیهقی با توجه به 24 ساعته بودن این فروشگاه سبد کالا به صورت 24 ساعته عرضه می شود.

گودرزی همچنین ادامه داد: اقلام کالای مورد نیاز برای اعطا به شهروندان به طور کامل تامین شده و محدودیتی برای عرضه این سبد وجود ندارد.

وی از شهروندان تهرانی درخواست کرد با توجه به مدت دو هفته‌ای تعیین شده از سوی وزارت صنایع برای عرضه این سبد، بدون عجله و در فاصله‌های زمانی مختلف برای تهیه سبد کالا مراجعه کنند.

به گزارش ایسنا، به گفته مدیرعامل فروشگاه زنجیره‌ای شهروند اقشار مختلف مردم از جمله خبرنگاران رسانه‌های گروهی می‌توانند سبد کالای خود را از فروشگاه‌های شهروند تهیه کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین