کد خبر: ۲۲۹۸۲
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۸۴ - ۱۵:۴۶

شهروند و پاکسان را هم شیخ نشینها خریدند

آفتاب‌‌نیوز : آسمان خراش چند ده طبقه ای، با قدرت ری-اکسپورت چند صد میلیارد دلاری، امارات را به قطب اقتصاد و تجارت منطقه تبدیل کرده است. اکنون هیچ شرکت چند ملیتی را نمی توان سراغ گرفت که اداره حوزه ایران را به دست شیوخ امارات نداده باشد. (روزگاری آنها دست نشانده سیاسی ما بودند و اکنون ما دست نشانده اقتصادی آنها شده ایم!)

اما داستان به همین جا ختم نمی شود. شیوخ عرب از سود حاصل از واسطگی تجاری ایران-جهان چنان چاق و چله شده اند که حالا پولهایشان را برداشته و به داخل ایران آورده و مشغول خرید زمین و شرکتهای بزرگ هستند.

خبرنگار آفتاب گزارش می دهد که شرکت شهروند و پاکسان هم چند وقتی است که به طور کامل در تیول مدیریتی شیخ نشینهای عرب درآمده است. این در حالی است که این شیخ نشینها نه در قضیه جزایر سه گانه، لحظه ای از دشمنی با ایران دست برداشته و نه در قضیه هسته ای، از خصومتشان کوتاه آمدند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۷:۲۱ - ۱۳۸۴/۰۸/۱۴
0
0
دوست عزيز
لطفاْ احساسات خود را كنترل نماپيد!
شيخ نشينهايي كه داخل چادر زندگي مي كردند در سايه پول نفت و مديريت صحيح و جمعيت كم به اينجا رسيده اند. اين موضوع ربطي به من و شماي ايراني ندارد!
آماري اخيراْ منتشر شده است كه نشان مي دهد بر خلاف نظر امثال من وشما؛ واقعاْ نقش سرمايه ايراني در امارات قابل توجه نيست.
آيا بهتر نيست بجاي سرريز كردن عقده هاي عرب ستيزي؛ تلاش كنيم كشور ايران در مسير پيشرفت قرار گيرد؟
اگر مطالب مغرضانه فوق را يك سايت عربي نوشته بود آيا رگ غيرت و تعصب ايراني ما از جايش بيرون نمي زد؟
بهتر است به جاي تحقير ديگران به چادرنشيني (و سوسماخواري)؛ يك تكان كوچولو به خودمان بدهيم تا از عالم و آدم عقب نمانيم؟
از ما گفتن بود و از شما ....؟
ناشناس
|
-
|
۱۱:۲۹ - ۱۳۸۴/۰۸/۱۵
0
0
دوست عزيز! تندنرو با هم برويم!
اولاً؛ شیوخ عرب، نه عرب اند نه مسلمان. این «آل»ها آلت استعمار انگلیس اند. عبدالناصر بزرگ می گفت: شیوخ عرب نه به امت عرب تعلق دارند و نه به امت اسلام.
ثانیاً؛ آنها زندگی پارازیتی دارند. اگر بین ما و جهان جنگ راه نیندازند، اموراتشان نمی گذرد.
ثالثاً؛ دوبی اگر بارانداز کالاهای وارداتی به ایران نیست، پس لابد بارانداز کویت است! یا عمان!
رابعاً؛ این شیوخ، همیشه با ما دشمن بوده اند و همیشه برعلیه ایران تبلیغ کرده اند. برای نمونه شرق الأوسط را ببینید و الجزیره را. کثافتکاری این شیوخ را هم که راجع به خلیج همیشه فارس یادت هست؟ و یادت هست که خوانندگان ایرانی را می برند دوبی و آنقدر پول می دهند که عربی بخوانند یا حرف از خلیج فارس، نزنند!!
خامساً؛ ظرف 3 ماه آینده به دلیل بی عرضگی همین دولت، 100 میلیارد دلار دیگر از ایران خارج شد. باز هم از جنگ ما و اروپا، یک چیز دیگری گیر شیوخ آمد.
سادساً؛ جنابعالی مثل اینکه خیلی دوست داری کسی نفهمد که حالا شیوخ عرب، سراغ داخل ایران هم آمده اند و می خواهند از داخل هم بچاپند؟
سابعاً؛ جداً لعنته الله علی القوم الظالمین!
ناشناس
|
-
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۸۴/۰۸/۱۵
0
0
مشكل ما ايرانيها اين است كه خود را برتر از اعراب ميدانيم و هميشه آنها را تحقير كرده ايم در حالي كه اعراب هرچه باشند دزد و دروغگو نيستند و خدا را هم بهتر مي شناسند. هر كس شكدارد مي تواند به دبي سفر كند. البته نرود ميخ آهني در سنگ
ناشناس
|
-
|
۱۰:۱۰ - ۱۳۸۴/۰۸/۱۶
0
0
هيچ فرقي بين عرب و ايراني نيست. اما يك خاندان وابسته -مثل شيوخ عرب- قطعاْ حقيراند. آنان هم دزدند و هم دروغگو. دست كثيف آنان در قاچاق 12 ميليارد دلار به اين مملكت آغشته است و واي اگر ايراني به آن درجه از حقارت برسد كه مقدرات خود به دست اين شيوخ حقير بدهد. زهي ننگ! چرا ايراني مسلمان به خود نمي آيد و اجازه مي دهد مترفين زن باره شيوخ عرب، مقدرات اقتصادي او را به دست گيرند؟
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین