کد خبر: ۲۲۹۸۳۹
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۹

اسیدپاشی هولناک به تصور مزاحمت تلفنی

مرد جوان که به تصور مزاحمت تلفنی آبدارچی شرکت بر روی وی اسیدپاشیده بود در دادگاه کیفری منکر اتهاماتش شد. در این پرونده امیر متهم است 19فروردین امسال روی آبدارچی شرکت محل کارش اسید ریخته و اورا با 4ضربه چاقو مجروح کرده است.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: صبح دیروز جلسه رسیدگی به این پرونده در شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران و به ریاست قاضی اسلامی برگزار شد.

در ابتدای جلسه شاکی با طرح شکایت خود خواستار قصاص متهم شد او در شکایت خود گفت: 19 فروردین امسال وقتی به سرکار آمده است امیر که به عنوان نظافتچی در شرکت ما کار می‌کرد سراغم آمد و یک ظرف اسید را برروی صورتم پاشید.
 
او سپس با چاقو 4ضربه به بدنم زد که من دیگر چيزي نفهمیدم وقتی به هوش آمدم متوجه شدم 4ماه است که در حالت اغما به سر می‌برم حالا هم خواستار قصاص متهم هستم. او به اشتباه تصور می‌کرد که من مزاحمش می‌شدم و به همین خاطر این نقشه هولناک را اجرا کرد.

سپس امیر در جایگاه قرار گرفت و گفت: شاکی در طول تعطیلات نوروز مزاحم همسر و برادرم می‌شد و روز حادثه بر سر این موضوع با هم درگیر شدیم من اتهام اسیدپاشی را قبول ندارم زیرا شاکی می‌خواست بر روی من اسید بپاشد که من با دست یک ضربه به زیر ظرف زده و اسید بر روی خودش ریخت.

به گزارش قانون، وی ادامه داد: سپس به خاطر کینه ‌ای که از او به دل داشتم با چاقو 4ضربه به بدنش وارد کرده و از محل گریختم. پس از آخرین دفاعیات متهم و وکیل مدافعش قضات دادگاه برای صدور حکم وارد شور شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین