کد خبر: ۲۲۹۸۴۳
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۱

متهم به قتل: «خروس» را با چاقو زدم!

جوان ۲۱ ساله اي که برادرش را با ۱۱ ضربه چاقو کشته بود، صبح پنجشنبه گذشته در حضور قاضي ويژه قتل عمد گفت: برادر بزرگم را به خاطر ناسزاگويي به همسرم کشتم!
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: «عباس» جوان متهم به قتل در تشريح چگونگي قتل برادرش به قاضي ويژه قتل عمد گفت: برادرم که به جعفر خروس معروف است به همسرم ناسزا گفت و به همين خاطر ما با هم درگير شديم اما او به طرف کيسه اي رفت که شمشيرهايش را داخل آن مي گذاشت.

 او يکي از شمشيرها را برداشت و به طرف من حمله کرد من هم چاقويي را بيرون آوردم و ۱۱ ضربه به نقاط مختلف بدنش زدم. وي که در محل ارتکاب جرم صحنه حادثه را بازسازي مي کرد افزود: من حتي يک کلمه هم با برادرم صحبت نمي کردم اما نمي توانستم فحش هايي را که به مادر و همسرم مي دهد تحمل کنم.

 وي که مدعي است ۲ بار تاکنون به خاطر مصرف مشروبات الکلي شلاق خورده است درباره آثار فراوان خودزني روي گردن و دست هايش ادامه داد: قبلاً مشروب مي خوردم وقتي حالم خراب مي شد خودزني مي کردم اما الان ديگر مشروب مصرف نمي کنم يعني از زماني که ازدواج کردم حتي سيگار هم نمي کشم. فقط برخي مواقع قرص اعصاب مي خورم روز حادثه نيز قبل از درگيري دو عدد قرص خوردم.

وي اضافه کرد: تا کلاس سوم راهنمايي درس خواندم و پس از آن نيز ترک تحصيل کردم تا کار کنم.وي همچنين در پاسخ به اين سوال که چرا برادرت به «خروس» معروف بود گفت: به خاطر اين که يک بار چشم يکي را درآورده بود او را «خروس» صدا مي کردند.

این گزارش حاکي است: در ابتداي بازسازي صحنه قتل، کارآگاه محمدي (رئيس دايره قتل عمد پليس آگاهي خراسان رضوي) نيز در برابر دوربين قوه قضاييه به تشريح ماجراي اين جنايت پرداخت و گفت: بيستم آذر گذشته جوان ۳۱ ساله اي که با ضربات چاقو مجروح شده بود در بيمارستان شهيد هاشمي نژاد مشهد جان سپرد و بدين ترتيب تحقيقات روي يک پرونده جنايي با حضور قاضي ويژه قتل عمد آغاز شد.

وي اضافه کرد: با دستورات ويژه اي که از سوي قاضي موحدي راد صادر شد. مأموران انتظامي، ضارب را در يکي از بيمارستان هاي مشهد که براي مداواي سرش رفته بود، به دام انداختند و پس از آن مشخص شد که ضارب برادر کوچک تر مقتول است.

سرگرد محمدي ادامه داد: متهم در پليس آگاهي ابتدا جرم خود را انکار کرد اما دقايقي بعد به جنايت معترف شد و در حالي که نام برادرش را نيز روي دستش خالکوبي کرده بود گفت: او با شمشير به من حمله کرد من هم او را با چاقو زدم.

به گزارش خراسان، اين گزارش حاکي است: پس از اعترافات صريح متهم در محل ارتکاب جرم، قاضي موحدي راد، دستور پايان بازسازي صحنه را صادر کرد و متهم روانه زندان شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین