کد خبر: ۲۲۹۸۶۹
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۵

بارش برف مدارس کدام شهرها را "تعطیل" کرد؟

بارش برف در استان گيلان نيز از روز جمعه آغاز شده است و همچنان ادامه دارد بطوريکه ارتفاع برف در برخي مناطق صومعه سرا ، فومن ، رضوانشهر ، شفت ، املش ، لنگرود ، رودسر ، سياهکل و ماسال به حدود 2 و نيم متر رسيده است .
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ مراکز پيش‌دبستاني و ابتدايي نواحي يک و دو شهرستان همدان و شهرستان‌هاي بهار، کبودرآهنگ، اسدآباد، فامنين و بخش‌هاي لالجين‌، قهاوند‌، قروه درجزين و سردرود در نوبت صبح و تمامي مدارس مقاطع مختلف بخش روستايي گل تپه شهرستان کبودرآهنگ تعطيل شدند.

بارش برف سنگين در شهر دستجرد و روستاهاي بخش خلجستان استان قم هم راههاي مواصلاتي را بست و مدارس را تعطيل کرد و گروه هاي برف روب راهداري و خدمات شهرداري در حال بازکردن راههاي روستايي اين بخش و معابر شهري هستند .

بارش برف در استان گيلان نيز از روز جمعه آغاز شده است و همچنان ادامه دارد بطوريکه ارتفاع برف در برخي مناطق صومعه سرا ، فومن ، رضوانشهر ، شفت ، املش ، لنگرود ، رودسر ، سياهکل و ماسال به حدود 2 و نيم متر رسيده است .

بارش برف در اين استان همه مدارس ، دانشگاههاي آزاد اسلامي ، علمي - کاربردي ، علوم پزشکي ، پيام نور و دانشگاه گيلان را هم تعطيل کرده است .

بارش برف جاده فومن به سراوان را هم مسدود کرده و تردد در ديگر محورها از جمله اسالم به خلخال ، پونل خلخال - آستارا به اردبيل فقط با زنجير چرخ امکان پذيراست .

مدارس برخي مناطق خراسان شمالي نيز به علت برودت هوا و يخ زدگي معابر امروز در نوبت صبح تعطيل اعلام شد .

در پي بارش برف در شهرستان هاي خراسان جنوبي و تشديد وقوع يخبندان در استان ، مدارس ابتدايي شهرستان هاي سرايان ، سربيشه و فردوس هم در شيفت صبح امروز تعطيل اعلام شد اما ممنوعيت تردد خودرو در محور بيرجند به نهبندان رفع شد .

تردد خودروها در اين محور به علت بارش سنگين برف و برودت هوا از عصر روز گذشته تا ساعت 30 دقيقه بامداد امروز ممنوع اعلام شده بود که با تلاش راهداران و پليس راه بازگشايي شد .

همچنين به علت وجود مه غليظ در اين محور ، تردد خودرو ها به کندي انجام مي شود و همراه داشتن زنجير چرخ الزامي است .

همه مدارس ابتدايي 14 گانه استان زنجان هم به علت برودت هوا و وزش باد شديد و يخبندان براي دومين روز تعطيل است .

کولاک و يخبندان نيز موجب مسدود شدن محور تهم - چورزق شده است و همراه داشتن تجهيزات کامل زمستاني براي تردد در محورهاي اين استان ضروري است .

بارش برف و سردي هواي امروز برخي از مقاطع تحصيلي مناطق مختلف استان اردبيل را نيز به تعطيلي کشاند.

بر اين اساس در اردبيل و نمين مقاطع پيش دبستاني ، ابتدايي و متوسطه دوره اول نوبت بعد از ظهر هم تعطيل اعلام شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین