کد خبر: ۲۲۹۹۲۳
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۳:۵۶

مدارس اصفهان و خراسان رضوی روز سه‌شنبه تعطیل است

مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: مدارس مقطع ابتدایی و راهنمایی در شهرستان اصفهان فردا به سبب سرمای هوا و بارش برف تعطیل است.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سید مجید عاملیان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بارش برف در شهرستان اصفهان، سرمای هوا و لغزندگی جاده ها سبب شد تا مدارس دو مقطع دبستان و راهنمایی در تمامی مناطق شهرستان اصفهان تعطیل شود.

وی ادامه داد: همچنین در شهرستان های برخوار، شاهین شهر، خمینی شهر، مبارکه، فلاورجان، مهردشت، گلپایگان و پیربکران در مقاطع راهنمایی و دبستان فردا تعطیل است.

عاملیان همچنین بیان داشت: تمامی مقاطع اعم از دبستان، راهنمایی و دبیرستان نیز در شهرستان های شهرضا، سمیرم و دهاقان نیز فردا تعطیل است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان در بخش پایانی سخنان خود تصریح کرد: البته این امکان وجود دارد تا ساعات پایانی شب نیز با توجه به اعلاکم مراکز مدارس دیگر نقاط نیز تعطیل شوند.

تعطیلی مدارس خراسان رضوی

مسئول مرکز اطلاع رسانی و رئیس اداره روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی، از تعطیلی مدارس این استان برای سومین روز پیاپی خبر داد.

حسن موذنی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به بارش برف،برودت هوا و لغزندگی سطح معابر،مدارس درنوبت صبح سه شنبه ،15 بهمن ماه جاری تعطیل شدند.
 
مسئول مرکز اطلاع رسانی و رئیس اداره روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی تصریح کرد: تمام مقاطع درگز و نوخندان تعطیل هستند.
 
موذنی گفت: مدارس ابتدایی و متوسطه اول شهرستانهای سبزوار، ششتمد، داورزن نیز تعطیل هستند.
 
وی اظهار کرد: مدارس ابتدایی نواحی مشهد و تبادکان، گلبهار، فریمان، قوچان، سرخس، طرقبه و شاندیز، چناران،خوشاب و جغتای نیز در نوبت صبح سه شنبه تعطیل شدند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین