کد خبر: ۲۳۰۰۳۳
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۰

علی کریمی: کی‌روش به من لطف داشته است

علی کریمی می‌گوید تراکتورسازی با بازی خوبی که انجام داد توانست فینالیست جام حذفی شود.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: علی کریمی، بازیکن تیم تراکتورسازی پس از پیروزی یک بر صفر بر فولاد خوزستان در نیمه نهایی جام حذفی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بازی خوبی بود و به هواداران تبریک می‌گویم که در این هوا به استادیوم آمدند و تیم را مورد حمایت قرار دادند و خدا را شکر که در پایان بازی توانستیم به فینال راه پیدا کنیم. قدم اول را محکم برداشتیم، ان‌شاءالله ببینیم در بازی فینال چه نتیجه‌ای رقم می‌خورد.

وی درباره صحبت‌های کارلوس کی‌روش اظهار کرد: کی‌روش همیشه نسبت به من لطف داشته است و من همه جوره خدمت تیم ملی هستم ولی در هر شکلی که باشد با کمال میل به تیم ملی کمک می‌کنم و امیدوارم که در نهایت دست به دست هم بدهیم تا جام جهانی خوبی را سپری کنیم.

کریمی درباره اینکه آیا با تیموریان درباره رفتنش به قطر صحبتی کرده است بیان کرد: من و آندو دوست هستیم و با هم در تماسیم. تلفنی صحبت نکردیم و در این چند روز حرف و حدیث زیادی درست شده بود و ما در شبکه‌های مجازی به یکدیگر پیام می‌دادیم و به او گفتم که اگر این دو، سه ماه را اینجا بمانی خیلی بهتر است، چون شرایط به شکلی بود که طبیعتا جو بدی را برایش درست می‌کردند.

وی ادامه داد: طبیعتا مهم‌تر از همه این موضوعات این است که جام جهانی را در پیش داریم. هر کسی که در جام جهانی بازی کند طبیعتا می‌تواند در باشگاه‌های اروپایی بازی کند و این شانس را آندرانیک تیموریان نباید از خود بگیرد. آندرانیک جزو بازیکنان کلیدی تیم ملی کشورمان است و مربی تیم ملی بر روی او حساب ویژه‌ای باز کرده است و امیدوارم آمادگی ایده‌آل داشته باشد و ان‌شاءالله بعد از جام جهانی ببینیم که بازیکنان زیادی به باشگاه‌های اروپایی می‌روند و مردم از دیدن بازی‌هایشان در باشگاه‌های اروپایی لذت ببرند.

کریمی درباره رفتن بازیکنان تیم ملی به کشورهای عربی و بازی در آنجا اظهار کرد: بستگی به شرایط قراردادشان دارد و من نمی‌دانم که قراردادشان به چه شکلی است که می‌توانند از تیم جدا شوند ولی فکر می‌کنم اگر همه چیزمان سر جایش باشد طبیعتا از این اتفاق‌ها رخ نمی‌دهد و شاهد این چیزها نیستم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین