کد خبر: ۲۳۰۱۶۳
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۳

وزیر دفاع: از خطوط بر حق نظام بر سر مسأله هسته‌ای عدول نمی‌کنیم

سردار سرتیپ پاسدار حسین دهقان - وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح - با حضور در سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح ضمن دیدار و گفت‌وگو با مدیران و کارشناسان، از بخش‌های مختلف این سازمان بازدید کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: سردار دهقان در ادامه این بازدید که همزمان با دهه فجر انجام شد، ضمن حضور در جمع نمازگزاران، طی سخنانی با تبریک این ایام و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، در تشریح ابعاد گوناگون انقلاب و برکات این حرکت عظیم مردمی به رهبری امام(ره)، گفت: ستیزه‌جویی با ارزش‌های ملی و مردمی، مخدوش ساختن هویت دینی و وابستگی همه‌جانبه رژیم منحوس پهلوی به اجانب را می‌توان از جمله مصادیق بارز حکومت ستم‌شاهی پیش از انقلاب اسلامی برشمرد.

وی افزود: حکومت خودکامه و ضد مردمی پهلوی با تحقیر مردم همواره سعی بر شکستن صلابت ندای مظلومانه و آزادی‌خواهانه جامعه داشت؛ بنابراین ملت ما به رهبری پیامبرگونه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی قدس ‌الله نفسه الزکیه این توفیق را یافت تا نسل کنونی و نسل‌های بعدی در فضایی روحانی زندگی کنند.

دهقان، حاکمیت مردم بر سرنوشت خود را از مهمترین ارزش‌های انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: ملت ما در سایه نظام اسلامی به قله‌های رفیع و ارزشمند توانمندی ملی، اقتدار و افتخار دست یافته‌اند.

وزیر دفاع با بیان اینکه "ملت ایران نظام سلطه جهانی را به چالش کشیده و این ملت امروزه بعنوان الگویی شایسته برای جهانیان تبدیل گشته است"، اظهار کرد: دشمنی و کینه‌توزی استکبار جهانی علیه نظام ما همواره با هدف نابودی و ایجاد خلل در پیمودن مسیر شکوفایی و رشد امت سلحشور ایران ادامه داشته است.

وی ادامه داد: ملت ایران به برکت انقلاب و رهبری‌های مقام معظم رهبری و با تکیه بر دانش و یافته‌های بومی خود توانسته است مسیر رشد و پیشرفت را ادامه دهد و دشمنان را به این باور برساند که نمی‌توانند سد و مانع راه تعالی و توسعه ایران اسلامی باشند.

به گزارش ایسنا، دهقان در پایان سخنان خود با تأکید بر اینکه "ایران اسلامی از خطوط بر حق نظام بر سر مسأله هسته‌ای عدول نخواهد کرد"، گفت: ملت ما به هیچ عنوان از خواسته بحق خود در بهره‌مندی از دانش و انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای دست نخواهد کشید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین