کد خبر: ۲۳۰۲۳۱
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۱

وزیر نیرو: مشکلات مردم گیلان را به اطلاع رئیس جمهور می‌رسانم

وزیر نیرو در نشست بررسی آخرین وضعیت مناطق برف زده گیلان گفت: مشکلات و خواسته‌های مردم و مدیران گیلان را به اطلاع رئیس جمهور خواهم رساند تا در نشست هیئت دولت برای رسیدگی مطرح شود.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: مهندس چیت‌چیان وزیر نیرو در نشست بررسی آخرین وضعیت مناطق برف زده گیلان با قدردانی از مدیریت خوبی که در گیلان در رابطه با بحران برف انجام شد، گفت: از شادابی، نشاط، تفکر و تدبیری که در این بحران صورت گرفته خوشحال شدم، و از مردم نیز بخاطر صبر و بردباری وهمکاری که داشتند تشکر می‌کنم.

وی با اشاره به مشکلات ناشی از بارش سنگین برف در استان‌های شمالی گفت: به رغم مشابه بودن شرایط در استان‌های گیلان و مازندران، در گیلان به خاطر مدیریت خوب صورت گرفته مردم کمتر شاهد رنج بودند.

چیت‌چیان با اشاره به این‌که به عنوان نماینده رئیس جمهور در نشست ستاد بحران شرکت کرده است، گفت: مسائل و مشکلات و خواسته‌های مردم و مدیران گیلان را به اطلاع رئیس جمهور خواهم رساند تا در نشست هیئت دولت برای رسیدگی مطرح شود.

به گزارش ایسنا، هم‌چنین محمدعلی نجفی استاندار گیلان در این نشست با بیان این‌که در بازدیدهای خود از مناطق برفی شاهد تلاش همه دستگاه‌های اجرایی برای رفع بحران ناشی از برف بودم، گفت: خدمات آب، برق و گاز، سوخت رسانی، تامین ارزاق عمومی بویژه آرد و نان در این مناطق هم اکنون مشکلی ندارد، و تردد در راه‌های اصلی و فرعی استان نیز در جریان است.

نماینده عالی دولت در گیلان در این نشست 2 ساعته که تا 30 دقیقه بامداد پنج شنبه به طول انجامید حجم، وسعت و کاهش دمای برف اخیر را کم سابقه دانست و افزود: با توجه به پیش‌بینی‌های صورت گرفته در ستاد مدیریت بحران استان در نخستین ساعات بارش برف دستگاه‌های اجرایی با تمام توان جهت خدمت رسانی به مردم در صحنه حضور یافتند و از بروز حوادث بدی که امکان وقوع آن وجود داشت جلوگیری به عمل آمد.

وی از طرح بررسی برآورد خسارت وارده ناشی از برف استان‌های گیلان و مازندران در جلسه آتی هیئت دولت خبر داد و گفت: ضرورت برآورد دقیق خسارت‌های ناشی از برف استان در دوروز آینده جهت جمع‌بندی و ارسال به هیئت دولت بسیار مهم است.

استاندار گیلان هم‌چنین توجه ویژه مسئولین کشوری برای اختصاص اعتبارات لازم در بخش‌های خصوصی، مردمی و دولتی را خواستار شد.

وی در ادامه سخنان خود افزود: به دستور رییس جمهور بخش اعظمی از مباحث مطرح شده در جلسه امروز هیئت دولت نیز به بحث بارش برف در مناطق گیلان و مازندران اختصاص یافت.

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان این‌که در پی بارش سنگین برف از تمامی امکانات دولتی و بخش خصوصی استفاده شد، گفت: گیلان با توجه به حادثه خیز بودن، نیازمند امکانات و تجهیزات بیشتر است.

در ادامه این نشست هر یک از مدیران دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان به ارائه گزارش از آخرین اقدامات صورت گرفته خود پرداختند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین