کد خبر: ۲۳۰۲۸
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۸۴ - ۱۷:۲۵

جيمز کامرون ترميناتور 4 را کارگردانی نمی‌کند

آفتاب‌‌نیوز : جيمز کامرون در مصاحبه با روزنامه تايمز درباره دو پروژه "ترميناتور 4" و "دروغ‌های حقيقی 2" آب پاکی را روی دست دوستداران خود ريخت و اعلام کرد که فعلا، يعنی تا چند سال آينده، هيچ برنامه‌ای برای اين دو فيلم ندارد. اين فيلمساز سرشناس هاليوودی مدتی است رو به استفاده از دوربين‌های سه‌بعدی آورده و اين روزها به شدت درگير پروژه‌ای است به نام "موتور جنگی آليتا"، که اقتباسی سينمايی است از يک اثر انيميشن.

اگر تصميم کامرون در اين مورد قطعی باشد، جاناتان موستو برای دومين بار روی صندلی کارگردانی "ترميناتور" مي‌نشيند و چنان که از شواهد و قراين برمي‌آيد، کلر دينز هم در فيلم ايفای نقش خواهد کرد. اما آيا نيک استال هم را هم دوباره در "ترميناتور" جديد خواهيم ديد؟ کريستانا لوکن چطور؟ لوکن که تا مدتها درگير بازی در نقش اول فيلم جديد اووه بول "بلادراين" است و استال هم که با بازی در "شهر گناه" برای خودش شهرتی دست و پا کرده،‌ شايد نخواهد ديگر در نقش‌های اکشن ظاهر شود.

اما از هر چه بگذريم سخن خود ترميناتور خوش‌تر است. حضور در مقام فرمانداری ايالت پردردسری چون کاليفرنيا ظاهراً‌ وقت کافی برای آرنولد شوارتزنگر باقی نگذاشته تا دوباره در سينما ظاهر شود. شايد هم فيلمنامه‌نويس "ترميناتور 4" داستان را طوری بنويسد که نيازی به حضور آرنی در نقش اصلی نباشد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین