کد خبر: ۲۳۰۳۴۳
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۹

پلیس راهور: مردم از سفرهای غیرضرور پرهیز کنند

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا گفت: مردم تا حد امکان از سفرهای غیر ضروری با توجه به برودت و سردی هوا تا چند روز آینده پرهیز کنند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش ایسنا، در پی بارش شدید برف در استانهای شمالی کشور به خصوص استان گیلان و بروز مشکلات ترافیکی به واسطه بارش برف، صبح امروز سردار اسکندر مومنی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا جهت بازدید و بررسی آخرین وضعیت ترافیکی محورهای استانی وارد استان گیلان شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا با بیان اینکه پلیس با بکار گیری تمام توان و بسیج امکانات منطقه شمال کشور با کمک سایر دستگاههای نسبت به رفع مشکلات و امداد رسانی به مردم اقدام کرده، گفت: در حال حاضر محورهای اصلی استان گیلان باز بوده، فقط در محدوده انزلی به سمت رضوانشهر و محدوده به سمت پونل تراکم برف وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه راه اصلی ورودی به گیلان از سمت اردبیل و مازنداران و تهران باز است، افزود: با توجه به شدت برف، جاده‌ها لغزنده و حرکت در مناطقی که ریزش برف زیاد بوده به کندی صورت می‌گیرد.

سردار مومنی با بیان اینکه مردم تا حد امکان از سفرهای غیر ضروری با توجه به برودت و سردی هوا تا چند روز آینده پرهیز کنند، اعلام کرد: توصیه همیشگی پلیس به رانندگان در صورت مسافرت در چنین شرایطی، داشتن تجهیزات ایمنی رعایت فاصل طولی و سرعت مطمئنه است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه حوادث فوتی و جرحی در پی بارش شدید برف در چند روز اخیر نداشتیم اما تصادفات خسارتی ناشی از سرخوردگی زیاد است، تصریح کرد: امروز هم بالگردهایی از تهران با توجه به شرایط جوی و مساعد شدن هوا با ساماندهی قبلی به منطقه اعزام شده و با کمک همه دستگاهها و خود مردم نسبت به رفع مشکلات اقدام کردند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا در پایان با بیان اینکه پلیس هم مثل سایر دستگاه‌ها از ساعات آغازین بحران در میدان بود، اظهار کرد: پلیس غیر از کار انضباط بخشی، امداد رسانی به مردم و نجات آنهایی که راه مانده‌اند و کارهای خدماتی را با بسیج تمام نیروها بر خود وظیفه می‌داند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین