کد خبر: ۲۳۰۳۶۶
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۸
«شرخری» به شیوه مدرن

شرکتی که «انتقام» شما را از دشمنانتان می‌گیرد!

یک شرکت آمریکایی واقع در شهر «سانفرانسیسکو» با دریافت حداکثر 10 هزار دلار از دشمنان مشتریان زخم خورده خود، «انتقام‌» می‌گیرد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: مدیرعامل این شرکت خدماتی که خود را با نام مستعار «جان وینترز» معرفی کرده می‌گوید: این شرکت برای افرادی که تحقیر شده یا کسی آنها را رنجانده، خدمات متنوعی را ارائه می‌د‌هد. مشتریان این شرکت را معمولا افرادی تشکیل می‌دهند که از سوی نامزد سابق، کارفرما، رئیس و سایر افراد مورد بد رفتاری قرارگرفته‌اند.

«وینترز» گفت: هر کس که رنجانده شده، مورد سوء استفاده قرار گرفته، فریب خورده یا از پشت خنجر خورده است می‌تواند به ما مراجعه کند تا ما نیزبه بهترین شکل ممکن زندگی فردی که با آن‌ها بدرفتاری کرده را به جهنم تبدیل کنیم.

وی افزود: بسته مورد علاقه مشتریان بسته «رئیس شکن» است. این بسته شامل ارسال حجم گسترده‌ای دورنگار به دفتر رئیسی می‌شود که کارمند خود را اخراج کرده است.

وی با لبخند گفت: این شرکت کلمات رکیک و دشنام ها را ارسال نمی‌کند.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری یونایتدپرس، «وینترز» برای فعالیت‌های خود تیمی از کارآگاهان خصوصی و هکرهای خارجی را استخدام کرده است. هزینه خدمات این شرکت نیز از 1850 دلار تا 10 هزار دلار متغیر است.

به گزارش ایسنا، وی در عین حال تاکید کرد که این شرکت هیچ‌گونه خدمات فیزیکی ارائه نداده و با کسی درگیر نمی‌شود و تمام فعالیت‌ها مبتنی بر صداقت و اعتماد به اظهارات مشتریان است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین