کد خبر: ۲۳۰۳۹۵
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۸

دایی سوال اول را شنید مصاحبه نکرد/ اگر دولت پرسپولیس را نمی‌خواهد رفقای ما بخرند

در حاشیه تمرین امروز سرخ‌پوشان که با حضور علی پروین برگزار شد، علی دایی از گفت وگو با خبرنگاران خودداری کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش ایسنا، در حالی که تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پس از سه روز تعطیلی به دلیل اعتصاب بازیکنان، امروز (جمعه) با حضور علی پروین، سرپرست این باشگاه برگزار شد، علی دایی از گفت‌وگو با خبرنگاران امتناع کرد.

ماجرا از این قرار بود که علی دایی برای صحبت در جمع خبرنگاران اماده شده بود و همه چیر مهیای انجام مصاحبه بود اما سرمربی سرخ‌پوشان با شنیدن نخستین سوال به جای پاسخ خندید و به زمین تمرین و به نزد شاگردانش بازگشت.

خبرنگاری که سوال اول را از دایی پرسید به او گفت که آیا با حضور پروین در تمرین تیم مشکلات حل شده است؟ دایی در پاسخ گفت: "معلوم است که سوال شما جهت‌دار است!"

سرمربی پرسپولیس نسبت به تصمیم وزارت ورزش و جوانان برای کمک نکردن به باشگاه‌های پرسپولیس و انتقاد کرد.

علی دایی پس از تمرین امروز (جمعه‌) تیمش که پس از سه روز اعتصاب بازیکنان با حضور علی پروین انجام شد، گفت: از وزارت ورزش و جوانان بپرسید که چرا این تیم را به امان خدا رها کرده است؟ دست آقای پروین درد نکند که امروز به تمرین ما آمد. اما صحبت‌هایی که ایشان کرده بودند این بود که تنها هستند.

سرمربی پرسپولیس افزود: تصمیم هم که امروز گرفتیم و تمرین کردیم به عشق مردم بود. بازیکنان ما می‌خواهند حداقل تا دو بازی باقی مانده تا تعطیلات لیگ تمام تلاش خود را بکنند. ما روزهای بدی را سپری می‌کنیم. تنهاییم و این مساله به ما خیلی ضربه می‌زند.

دایی همچنین گفت: اکنون حس می‌کنم که اوایل فوتبالم است و مانند آن روزها فقط خودمانیم. از این به بعد سعی می‌کنیم که فقط به مردم فکر کنیم و به عشق آنها هر کاری که از دستمان بر می‌آید انجام دهیم.

سرمربی سرخپوشان در پاسخ به این سوال که دلیل بروز این وضعیت و اظهار نظر وزارت ورزش مبنی بر این که پولی به استقلال و پرسپولیس نخواهد داد چیست؟ گفت: اگر احساس مسئولیت وجود داشته باشد چنین حرفی زده نمی‌شود. اگر این تیم‌ها متعلق به دولت نباشند، این حرف‌ها درست است و مشکلات ما ربطی به وزارتخانه ندارد، اما وقتی تیم مستقیما زیر نظر دولت است پس دولت هم باید پاسخگوی مردم باشد.

دایی ادامه داد: شاید ایشان از فوتبال آگاهی ندارند و چیزی از فوتبال، استقلال و پرسپولیس، هواداران و مردم نمی‌دانند، شاید البته شاید هم مشاوران ایشان اطلاعات غلطی به او می‌دهند. چون اگر کسی در این مقام باشد و اطلاعات درست هم داشته باشد چنین حرفی نمی‌زند.

سرمربی پرسپولیس در ادامه خطاب به وزیر ورزش و جوانان گفت: آقای وزیر! اگر پرسپولیس برای شما نیست، بگویید چون ما رفقای زیادی داریم که خیلی راحت می‌توانند تیم را بخرند. اما تا روزی که دولت بالای سر تیم است وظیفه دارید به آن کمک کنید نه این که منت بگذارید.

وی افزود: وزیر ورزش، رییس مجمع استقلال و پرسپولیس است. این صحبت‌ها از کسی مثل ایشان که تحصیلات آکادمیک دارند و مدتی رییس دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران بودند بعید است و ایشان باید اساسی فکر کنند.

دایی بار دیگر تاکید کرد: همین جا می گویم که اگر دولت آمادگی واگذاری پرسپولیس را دارد، خیلی‌ها هستند که همین الان می‌توانند تیم را بخرند تا ما دیگر به دنبال وزیر و وکیل نرویم.

به گزارش ایسنا، در میانه‌های تمرین امروز پرسپولیس یکی از خبرنگاران صدا و سیما قصد داشت با دایی مصاحبه کند،‌ اما سرمربی پرسپولیس با شنیدن سوال آن خبرنگار از مصاحبه منصرف شد که این مساله درگیری کوچکی بین آن خبرنگار و چند تن از لیدرهای پرسپولیس به وجود آورد.

دایی درباره این اتفاق گفت: هر کسی که دوربین در دست می‌گیرد نباید به خودش اجازه دهد که هر سوالی را طرح کند. ببینید که ایشان چه سوالی پرسیده است. گفتم که دست آقای پروین درد نکند که به تمرین آمد، اما او امروز آب پاکی را روی دستمان ریخت و با تایید حرف من گفت که قول‌هایی به او داده شد، ولی اجرایی نشد. اگر بازیکنان می‌خواستند تمرین نکنند این کار را نمی‌کردند و آمدن پروین در تصمیم آنها تاثیری نداشت.

وی ادامه داد: نباید از موقعیت‌هایمان سوء استفاده کنیم. من هم با پاسخ ندادن به آن فرد به او بی‌احترامی نکردم. اما سوالی که او با خنده مطرح کرد خیلی بی‌جا بود، چون ما سه ماه است که تنها کار می‌کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین