کد خبر: ۲۳۰۴۴۰
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۲

برادرکشی با 11 ضربه چاقو

پرونده مردی که متهم است برادر خود را با 11ضربه چاقو به قتل رسانده، به جریان افتاد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: کارآگاهان جنایی مشهد روز 20 آذر در جریان وقوع جنایتی قرار گرفتند و وقتی به محل حادثه رفتند فهمیدند مرد جوانی به نام جعفر با ضربات متعدد چاقو از پا درآمده است.

به گزارش شرق، قتل در خانه این مرد اتفاق افتاده اما هیچ سرقتی صورت نگرفته بود، از طرفی نشانه‌ای دال بر ورود به عنف قاتل یا قاتلان وجود نداشت به همین دلیل احتمال داده شد قاتل فردی آشناست که به دلیل خصومت با جعفر او را به کام مرگ کشانده است.

در این میان متخصصان پزشکی‌قانونی نیز علت مرگ جعفر را اصابت 11ضربه چاقو و خونریزی شدید اعلام کردند.

پلیس با انجام تحقیقات تخصصی به شواهدی دست یافت که از ارتکاب قتل توسط برادر مقتول حکایت داشت به همین دلیل متهم که اکبر نام دارد تحت تعقیب قرار گرفت تا اینکه وقتی به مرکزی درمانی مراجعه کرده بود شناسایی و دستگیر شد و ماموران دریافتند اکبر از ناحیه سر مجروح شده و برای مداوا به درمانگاه رفته بود.

اکبر بعد از انتقال به اداره آگاهی ادعا کرد در قتل برادرش هیچ نقشی نداشته اما بعد از چند جلسه بازجویی به ارتکاب جنایت اقرار کرد و گفت: «من و جعفر هیچ کاری به هم نداشتیم و من حتی با او صحبت هم نمی‌کردم اما روز حادثه شروع به فحاشی کرد و به مادر و همسرم ناسزا گفت. شنیدن حرف‌های او مرا عصبانی کرد به همین دلیل با وی مشاجره کردم. جعفر وقتی دعوا بالا گرفت به طرف کیسه‌ای رفت که چند شمشیر را در آن گذاشته بود او یکی از شمشیرها را برداشت و با آن به سمتم حمله کرد من نیز او را با چاقو زدم.

در مجموع 11ضربه چاقو به وی وارد کردم و بعد از اینکه مطمئن شدم فوت شده، سریع فرار کردم.»

 متهم به قتل ادامه داد: «برادرم قبلا با افراد مختلفی درگیر شده و حتی در یکی از دعواها چشم فردی را کور کرده بود. خودم نیز به مصرف مشروبات الکلی اعتیاد داشتم و چندبار بعد از مصرف مشروب در حالی‌که از خود‌بیخود شده بودم اقدام به خودزنی کردم اما زنده ماندم اما از وقتی ازدواج کردم دیگر کار خلافی انجام ندادم و مشروب هم مصرف نمی‌کردم.از طرفی سعی می‌کردم به برادرم کاری نداشته باشم تا مشکلی میان ما به وجود نیاید ولی آن روز برادرم خیلی به همسرم توهین کرد و واقعا دیگر نتوانستم تحمل کنم.»

بنا بر این گزارش متهم به قتل بعد از اعتراف به قتل، صحنه جنایت را نیز بازسازی کرد و سپس با قرار بازداشت روانه زندان شد تا به پرونده او رسیدگی شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین