کد خبر: ۲۳۰۶۸۵
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۹

بازداشت عاملین ضرب و شتم محیط بانان گلستانی

مدیرکل حفاظت محیط زیست گلستان گفت: با تلاش مأموران نیروی انتظامی و حمایت مسئولان قضائی شهرستان بندرترکمن، عاملین ضرب و شتم محیط بانان دستگیر شدند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: اسماعیل مهاجر روز یک‌شنبه اظهار کرد: ضاربانی که در درگیری در منطقه شکار ممنوع، دست رییس اداره حفاظت محیط زیست بندرترکمن را شکستند و باعث مجروح شدن یک مأمور یگان حفاظت شیلات بندرترکمن شده بودند با حمایت دستگاه قضائی و نیروی انتظامی دستگیر و روانه زندان شدند.

وی گفت: این متخلفان سابقه‌دار، سابقه درگیری با مأموران محیط زیست را در پرونده خود دارند.

مأموران یگان حفاظت اداره حفاظت محیط زیست بندرترکمن عصر پنج‌شنبه دهم بهمن جاری، در عملیات گشت و کنترل موفق به دستگیری 11 شکارچی غیرمجاز در منطقه "شکار و تیراندازی ممنوع تالاب گمیشان" شدند.

از این متخلفان 10 قبضه اسلحه ساچمه زنی تک لول و دو لول، لاشه 78 قطعه پرنده از نوع "اردک سرسبز، چنگر، اردک سرحنایی و اردک سرسیاه"، 200 عدد فشنگ و تجهیزات انفرادی کشف و ضبط شد.

محیط بانان پس از دستگیری این شکارچیان، یک دستگاه قایق موتوری مشکوک را مشاهده کردند که پس از تعقیب موفق به متوقف کردن قایق برای بازرسی آن شدند که سرنشینان قایق با پارو به مأموران حمله‌ور شده و دو تن از مأموران را به شدت زخمی و از صحنه حادثه می‌گریزند.

به گزارش ایسنا، در این درگیری "رمضان مرتضوی" رییس اداره حفاظت محیط زیست بندرترکمن از ناحیه دست راست دچار شکستگی و "رشید آزاد" راننده قایق موتوری شیلات نیز از ناحیه سر دچار شکستگی شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین