کد خبر: ۲۳۰۷۲۵
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۰

تساوی فجرسپاسی و پرسپولیس در نیمه نخست

در این بین فجری‌ها سعی کردند حریف را تحت فشار قرار دهند و تا حدی در این کار موفق بودند ولی حملات آنها در یک سوم دفاعی تیم پرسپولیس به بن بست می‌رسید.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: نیمه نخست دیدار تیم های فوتبال فجرسپاسی شیراز و پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر با تساوی خاتمه یافت.

به گزارش مهر، تیم‌های فجرسپاسی و پرسپولیس در نخستین دیدار روز دوم از هفته بیست و ششم رقابتهای لیگ برتر فوتبال به مصاف یکدیگر رفتند. در این بازی که از ساعت 14:30 امروز یکشنبه در ورزشگاه حافظیه شیراز آغاز شده است دو تیم در پایان نیمه نخست به تساوی بدون گل دست یافتند.

بازیکنان دو تیم در شروع بازی با دوندگی فراوانی که داشتند تمرکز لازم را از حریف گرفته بودند و این موضوع باعث شد تا به توپ کاملا عجولانه و سراسیمه ضربه بزنند. در این بین فجری‌ها سعی کردند حریف را تحت فشار قرار دهند و تا حدی در این کار موفق بودند ولی حملات آنها در یک سوم دفاعی تیم پرسپولیس به بن بست می‌رسید.

در 30 دقیقه ابتدایی این بازی حتی یک فرصت هم روی دروازه‌ها خلق نشد و بازی کسل کننده‌ای را از دو تیم شاهد بودیم. نخستین جرقه این بازی در دقیقه 36 روی شوت حسین ماهینی زده شد که خلیل‌آزاد در دو مرحله آن را مهار کرد. در دقایق پایانی این نیمه پرسپولیس کمی بهتر از میزبان خود ظاهر شد ولی اتفاق خاصی روی دروازه دو تیم رخ نداد تا این نیمه با تساوی بدون گل خاتمه یابد.

در دیگر دیدار که همزمان در ورزشگاه خانگی گسترش فولاد تبریز برگزار شد این تیم برابر مس کرمان قرار گرفت که جدال این دو تیم در پایان نیمه نخست بدون آنکه گلی در بر داشته باشد به پایان رسید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین