کد خبر: ۲۳۰۷۲۸
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۶

نامگذاری دو خیابان در تهران به نام "پرتوی" و "شهید صالحی"

ضمناً در این جلسه قرار شد جملاتی از این شهید و عملکرد وی در جنگ تحمیلی و انقلاب اسلامی به صورت نوشته‌هایی در سطح شهر برای نسل جوان بازگو شود.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: در جلسه امروز شورای شهر تهران، اعضاء تصویب کردند دو خیابان به نامهای شهید "صالحی" و "پرتوی" نامگذاری شود.

به گزارش فارس، در جلسه امروز شورای شهر تهران که به صورت غیرعلنی و بدون حضور مستمع برگزار شد، با پیشنهاد مسجد جامعی، رئیس شورای شهر قرار شد خیابان و معبری در تهران به نام "محمد صالحی" اولین خلبان شهید پس از انقلاب و "حسین پرتوی"عکاس انقلاب اسلامی که عکس معروف دیدار همافران با امام خمینی (ره) را ثبت کرده است، نامگذاری شود.

در این جلسه کمیسیون نامگذاری شورای شهر تهران موظف شد تا معابری را در شهر تهران به نام شهید"صالحی" که در اولین روز جنگ تحمیلی به شهادت رسیده و چندی پیش پیکر وی به همراه هم‌رزمش بعد از 32 سال در عملیات تجسس یافت شده بود،  و "حسین پرتوی"نامگذاری کند.

ضمناً در این جلسه قرار شد جملاتی از این شهید و عملکرد وی در جنگ تحمیلی و انقلاب اسلامی به صورت نوشته‌هایی در سطح شهر برای نسل جوان بازگو شود.

در جلسه امروز شورای شهر تهران، همچنین اعضای شورا با تجلیل از عملکرد حسین پرتوی، عکاس انقلاب اسلامی که عکس معروف دیدار همافران با امام خمینی (ره) را ثبت کرده است، تصمیم گرفتند تا به اتفاق هدیه‌ای ویژه را متناسب با شأن این عکاس که در حال حاضر در بستر بیماری به سر می‌برد، داشته باشند.

در این جلسه عکس معروف همافران که امضای رهبر انقلاب روی آن ثبت شده است به اعضای شورای شهر تهران هدیه داده شد تا به یادگار بماند.

در ادامه جلسه احمد مسجد جامعی با اشاره به دیدار روز گذشته خود با این عکاس و عیادت از وی، توضیح کاملی را از ماجرای ثبت عکس همافران با امام خمینی (ره) ارائه کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین