کد خبر: ۲۳۰۸۴۴
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۵

حکم وزیر برای خصوصی‌سازی سرخابی‌ها

امیر رضا خادم نماینده تام الاختیار وزیر ورزش و جوانان برای خصوصی سازی و واگذاری شرکت‌های استقلال و پرسپولیس شد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: امیر رضا خادم نماینده تام الاختیار وزیر ورزش و جوانان برای خصوصی سازی و واگذاری شرکت‌های استقلال و پرسپولیس شد.

به گزارش وزارت ورزش و جوانان، در حکم دکتر گودرزی برای خادم آمده است :

به موجب این ابلاغ به عنوان نماینده تام الاختیار اینجانب برای پی گیری فرآیند خصوصی سازی و واگذاری شرکت های فرهنگی و ورزشی استقلال و پرسپولیس منصوب می شوید .

انتظار دارم با مدنظر قرار دادن قوانین و مقررات و با هماهنگی نهادها و سازمان های ذی ربط ضمن شفاف سازی مسائل مالی این دو باشگاه و ارائه صورت های مالی حسابرسی شده توسط حسابرس و بازرس قانونی و منتخب مجمع( سازمان حسابرسی )نتیجه را به اینجانب گزارش دهید. بدیهی است معاونان و مدیران ذی ربط در وزارت متبوع و هیئت مدیره و مدیران عامل شرکت های فرهنگی و ورزشی استقلال و پرسپولیس همکاری لازم را با جنابعالی خواهند داشت.

بر اساس این گزارش؛ نام دو تیم پرطرفدار استقلال و پرسپولیس در فهرست واگذاریهای سالهای 89، 90، 91 و 92 سازمان خصوصی سازی بارها تکرار شده است؛ اما خبری از عرضه سهام آنها نیست و بنظر می‌رسد انتخاب نماینده تام الاختیار وزیر ورزش برای خصوصی‌سازی این دو باشگاه مردمی گامی جدی برای عملی شدن این وعده بزرگ باشد.

چندی پیش هم رئیس سازمان خصوصی سازی از جدیت کار قیمت گذاری برند باشگاه های استقلال و پرسپولیس خبر داد و گفت: این اقدام به صورت کاملا جدی در دستور کار ما قرار دارد، اما صورت های مالی این دو باشگاه به شدت دچار مشکل است.

به گزارش تسنیم، پوری حسینی تاکید کرد: امیدواریم تا 20 فروردین ماه سال 93 این دو باشگاه را واگذار کنیم تا به تعطیلات پایان فصل و جام جهانی نکشد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین