کد خبر: ۲۳۰۸۵۴
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۸

وضعیت هوای کشور در 22 بهمن

مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور در خصوص وضعیت هوای کشور در روز 22 بهمن ماه، اظهار کرد: فردا اکثر نقاط کشور هوایی صاف و جوی آرام خواهند داشت.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: احد وظیفه در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: به غیر از مقداری بارش باران در برخی نقاط کشور مانند استان‌های جنوبی، در باقی نقاط کشور مشکلی نخواهیم داشت و شاهد روند افزایشی دما خواهیم بود.

وی ادامه داد: فقط در روز چهارشنبه در نیمه شمالی کشور دمای هوا دو تا سه درجه کاهش خواهد یافت؛ اما مجددا از روز بعد آن(پنجشنبه)، دمای هوا افزایش یافته و روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده هوا به نُرم طبیعی خود خواهد رسید.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور با اشاره به افزایش 15 تا 20 درجه‌ای دمای برخی نقاط کشور پس از خروج موج سرما، اظهار کرد: در خراسان‌ها به ویژه خود شهر مشهد، دمای هوا به یک باره افزایش یافته و از 18- کمینه به 10 درجه بالای صفر رسیده است.

وظیفه درباره احتمال وقوع سیل به دلیل افزایش ناگهانی هوا پس از خروج سامانه پرفشار بارشی، اظهار کرد: به دلیل اینکه دمای هوا طی پنج یا شش روز پس از بارش برف در بسیاری از نقاط کشور افزایش یافته، فعلا با مشکل وقوع سیل مواجه نخواهیم شد.

وی درباره گرم‌ترین و سردترین نقاط کشور طی روزهای آینده نیز اظهارکرد: غالبا شمال غرب کشور سردترین دما را دارد و همچنین استان‌های چهارمحال و بختیاری، همدان و زنجان دمایی پایین‌تر از سایر نقاط کشور را تجربه خواهند کرد و سیستان و بلوچستان و استان هرمزگان نیز گرم‌ترین استان‌های کشور هستند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین