کد خبر: ۲۳۰۸۶۷
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۱

بورس تهران گرفتار بهمن شد

شاخص بورس تهران در معاملات امروز نیز به روند کاهشی خود ادامه داد و با افت بیش از 700 واحدی مواجه شد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: شاخص بورس تهران که هفته‌هاست گرفتار بهمن شده است امروز نیز با ریزش همراه شد و بیش از 700 واحد از ارزش خود را از دست داد.

به این ترتیب بورس تهران تحت تاثیر مصوبه افزایش نرخ خوراک توسط مجلس این روزها حال و روز خوبی ندارد و با زیان سهامداران مواجه شده است به طوری که در معاملات امروز نیز روند افت قیمت سهام شرکتها ادامه یافت و شاخص بورس به 80 هزار و 240 واحد رسید.

در حالی بورس تهران در غیاب شرکتهای مطرح پتروشیمی به سر می برد که در بازار امروز شرکتهای بانکی همچون بانک پاسارگاد، ملت، تجارت، پارسیان و شرکتهای مخابرات، پالایشگاه بندرعباس، فولاد خوزستان، کشتیرانی، گل گهر، ایران خودرو، فولاد خوزستان و پالایشگاه نفت اصفهان بیشترین تاثیر را در افت شاخص بورس گذاشتند.

همچنین در بازار امروز شرکت‌های داروسازی زهراوی و تولی پرس از بیشترین تقاضای خرید برخوردار شده و شرکت‌های حفاری شمال، ایران خودرو و نیروترانس بیشترین تقاضای فروش را به خود اختصاص دادند.

به گزارش ایسنا، علاوه بر این در معاملات امروز حجم معاملات به شدت کاهش یافت و 278 میلیون سهم به ارزش 95 میلیارد تومان مورد معامله قرار گرفت و ارزش بازار سرمایه به 396 هزار میلیارد تومان رسید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین