کد خبر: ۲۳۰۹۰۵
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۷

پیام فرجی‌دانا به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

دکتر رضا فرجی دانا وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور پیامی به مناسبت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی تاکید کرد: دانشگاهیان همان گونه که درپیروزی انقلاب پیشگام بوده اند، امروز نیز در همراهی با انقلاب و نظام اسلامی پیشتاز هستند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب:  به نقل از روابط عمومی وزارت علوم در پیام فرجی دانا با اشاره به نقش دانشجویان و دانشگاهیان در تحقق آرمان های انقلاب اسلامی آمده است : دانشجویان و دانشگاهیان از ابتدای تأسیس دانشگاه تا پیروزی انقلاب اسلامی نقشی پیشرو و برجسته در شکل گیری مبارزات و ترویج اندیشه های انقلابی در ملت مسلمان ایران داشته و همگام با آحاد مردم حضور فعال و مؤثری را ایفاء نموده اند. دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی بیش ازسایر نهادها ازمواهب انقلاب اسلامی بهره برده اند ؛ دستاورد دانشگاهها در عرصه های علم و فناوری که جهانیان را به خیره درآورده است ، همگی مرهون انقلاب اسلامی است .

در بخش پایانی این پیام آمده است : اینک در آستانه سی و پنجمین سال پیروزی انقلاب اسلامی همگام با ملت سرافراز ایران اسلامی، جامعه علمی و دانشگاهی کشور نیز باگرامیداشت فجر انقلاب اسلامی، در راهپیمایی 22 بهمن شرکت و با آرمانهای انقلاب اسلامی ، امام خمینی (ره) و رهبری معظم انقلاب بیعت و تجدید میثاق می نمایند .

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین