کد خبر: ۲۳۰۹۶۴
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۲

فتح‌الله‌زاده: پیگیر درگیری بیمارستان هستیم

مدیرعامل استقلال می‌گوید هیچ تماسی با مسئولان بیمارستانی که گفته می‌شود بازیکن تیمش در آنجا درگیر شده است نداشته و این مطلب کذب محض است.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: علی فتح‌الله زاده در گفت‌وگو با ایسنا، درباره درگیری یکی از هافبک‌های تیمش در یکی از بیمارستان‌های تهران گفت: من هم شنیده‌ام که یکی از آشنایان آن بازیکن در بخش پیوند اعضا فوت کرده‌اند و پسر متوفی هم آنجا درگیر شده است اما در نهایت همه چیز به خیر و خوشی تمام شده است. اینکه گفته می‌شود من تماس گرفته‌ام صحت ندارد. من با هیچ یک از اعضای آن بیمارستان صحبتی نداشته‌ام و این یک کذب محض است. ما درحال پیگیر ماجرا هستیم و به نتیجه هم برسیم تصمیم گیری لازم را اتخاذ می‌کنیم.

مدیرعامل استقلال درباره پیروزی دو بر صفر تیمش برابر سایپا که منجر به تداوم صدرنشینی این تیم شد گفت: مدتی بود که خوب بازی نمی‌کردیم و دلیلش هم تعداد زیاد آسیب‌دیده های ما بودند. خود خسرو حیدری بازیکن بسیار موثری است که حضورش در تیم نعمت است. خوشبختانه در بازی با سایپا نمایش بسیار خوبی داشتیم، بخصوص در نیمه دوم که یک بازی زیبا را ارائه کردیم و خوشحالم از اینکه جلوی تیم بسیار خوب سایپا سه امتیاز را کسب کردیم. آنها از تیم‌های خوب حال حاضر فوتبال ما هستند و شکستشان کار کوچکی نبود.

او در پاسخ به سوالی درباره حضورش پیش از دیدار تیمش با سایپا در اردوی آبی‌پوشان افزود: من هر از گاهی به اردوی تیم می‌روم. در اردوی تیم که رفتم به بازیکنان گفتم که نباید بنشینیم و امیدوار باشیم که تیم‌های دیگر رقبا را شکست دهند، خود ما باید پیروز شویم. اگر قرار باشد ما سایپا را شکست ندهیم، چه کسی می‌تواند آنها را ببرد؟ شما بازیکنان بزرگی هستید و می‌توانید حقتان را خودتان بگیرید. خوشحالم که کادرفنی و بازیکنان زحمت کشیدند و سه امتیاز را گرفتیم.

مدیرعامل استقلال در پاسخ به سوالی درباره صد گله شدن آرش برهانی به ایسنا گفت: برهانی باید این صد گل را فراموش کند و به صدتای بعدی فکر کند. من به او تبریک می‌گویم و ان‌شاالله در موقعیتی مناسب از او تجلیل هم می‌کنیم.

او در پاسخ به سوالی درباره‌ی اظهارات محجوب، مدیرعامل ملوان درباره شام خوردن قلعه‌نویی و اسکوچیچ که در نهایت با عذرخواهی محجوب همراه شد، اظهار کرد: اول اینکه به آقای محجوب بخاطر ورودشان به فوتبال تبریک می‌گویم. من فکر می‌کنم باشگاهی که ایشان مسئولیتش را قبول کرده‌اند سابقه بسیار بزرگ، وزین و سنگینی دارد و حرف‌های ما هم باید به همان اندازه وجاهت داشته باشد. آن تیم آدم بزرگی مثل سیروس (قایقران) عزیز را در خودش پرورانده است که به او احترام می‌گذاریم. هرگاه به انزلی رفته‌ام قبل از رفتن به هتل، به مزار سیروس خان قایقران می‌روم. این صحبت ایشان قبل از اینکه توهین به سرمربی ما باشد، توهین به سرمربی خود ملوان است. حرف ایشان به این معنا است که من به سرمربی خودم اطمینان ندارم. یک مدیر نباید از سرمربی خودش سلب اعتماد کند. البته ایشان خوشبختانه عذرخواهی کرده اما در مجموع حرف ایشان صحیح و سنجیده نبود.

فتح‌الله زاده درباره اردوی کیش گفت: عمده هدف ما این است که با توجه به بازی‌های زیادی که استقلال کرده است و فشردگی لیگ تیم را خسته کرده است، بازیکنان چند روز در کنار هم باشیم و با تغذیه مناسب و تمرینات خاص تیم را ریکاوری و برای دیدارهای آینده آماده‌تر کنیم.

او درباره جذب بازیکن کمکی برای رقابت‌های آسیایی اظهار کرد: باشگاه استقلال خوزستان و شخص آقای ویسی از دوستان ما هستند که خیلی به ما محبت داشته اند. ان‌شاالله مبعلی هرچه سریعتر به تمرینات ما می آید تا با تیم هماهنگ شود و تیم ما در مسیر موفقیت باز هم گام بردارد. اما اینکه ما گزینه دیگری داریم، فعلا چیزی آقای قلعه‌نویی اعلام نکرده است و طی امروز و فردا این گزینه ها هم مشخص می‌شوند و ما پیگیری می‌کنیم.

فتح‌الله زاده در پایان با ابراز امیدواری از موفقیت تیمش در لیگ برتر عنوان کرد: فشردگی لیگ کار را سخت کرده اما امیدوارم در نهایت با قهرمانی کار را به پایان ببریم چراکه کادرفنی و بازیکنانمان تلاش زیادی انجام می‌دهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین