کد خبر: ۲۳۱۰۰۱
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۸:۰۲

پروین: قصه را گفتم تا هیچ‌کس را سر کار نگذارم

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: به بچه‌ها قصه و واقعیت‌ها را گفتم اما پیگیر مشکلات هم هستم و هیچ چیزی را پشت گوش نینداختم.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: علی پروین در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، ابتدا در خصوص بازی پرسپولیس مقابل فجرسپاسی اظهار داشت: به نظر من بچه‌ها با توجه به فشاری که تحمل کردند مقابل فجر بد نبودند و خوب هم موفق شدند که دروازه حریف را باز کنند اما به یک‌باره کمی عقب کشیدند و این هم طبیعی بود که حریف در خانه خودش مخصوص تیمی که دست و پا می‌زند که سقوط نکند به سمت دروازه میهمان حمله‌ور شود و همین موضوع باعث شد که دروازه پرسپولیس باز شود.

وی افزود: برد نسبت به تساوی بهتر بود اما هیچ چیزی از شایستگی‌های دایی و بچه‌ها کم نمی‌کند. به نظرم آنها زحمت خود را کشیدند و من هم به آنها می‌گویم دست همه آنها درد نکند.

پروین در پاسخ به سؤالی که آیا اعتصاب و مشکلات در روند نتیجه نگرفتن پرسپولیس مقابل فجر تأثیرگذار بود یا خیر گفت: ببینید من تمام قصه و واقعیات را به بچه‌ها توضیح دادم، خدای ناکرده دنبال این نبودم تا کسی را سرکار بگذارم ولی آنها این را بدانند که درست است همه حرف‌ها را به آنها زدم ولی پیگیر مشکلات هستم و همه چیز را پشت گوش نینداختم.

وی افزود: من باز هم می‌گویم بچه‌ها حق دارند ناراحت باشند. 4 بازی مانده تا لیگ تمام شود و بعداً کجا باید پیگیر طلب‌هایشان باشد انشاءالله بتوانم که باز هم برای رفع مشکلات تلاش کنم تا کمی دست این بچه‌ها را بگیرم.

وی در پاسخ به سؤال دیگری که با تساوی مقابل فجرسپاسی، پرسپولیس شانس قهرمانی را از دست داد گفت: فوتبال همین است و بالا و پایین دارد اما 4 بازی مانده 12 امتیاز و هزاران اتفاق. من خودم فوتبال بازی کردم و می‌دانم این بچه‌ها چه می‌کشند اما به این بچه‌ها امیدوارم و معتقدم که انشاءالله می‌توانند امتیازهای کامل بازی‌ها را بگیرند. همین که آنها به عشق مردم و هواداران این طور وارد عمل می‌شوند جای تقدیر دارد و جا دارد به همه بچه‌ها و علی دایی تبریک بگویم. من کنار آنها هستم اما مطمئن باشید پیگیر مشکلات هم هر روز هستم، اینطور نیست که همه چیز را فراموش کرده باشم. اگر لازم باشد با خیلی افراد دیدار کردم و باز هم دیدار خواهم کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین