کد خبر: ۲۳۱۰۷۹
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۰

کلاهبرداري با قارچ از 46نفر!

جانشين فرماندهي انتظامي ويژه غرب استان تهران از دستگيري دو کلاهبردار که تحت‌عنوان شرکت پرورش قارچ اقدام به کلاهبرداري هفت ميلياردي از 46 نفر کرده بودند، خبرداد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سرهنگ گلزاري با اعلام اين خبر گفت: با توجه به پرونده تشکيل شده مبني بر اينکه افرادي در يکي از شهرک‌هاي صنعتي شهرستان رباط کريم در حال تأسيس و راه‌اندازي کارخانه توليد قارچ بوده و از اين طريق اقدام به درج آگهي تبليغاتي در روزنامه با عنوان واگذاري سهام شرکت مورد نظر خود مي‌کنند، موضوع در دستور کار پليس آگاهي قرار گرفت.

جانشين فرماندهي انتظامي ويژه غرب استان تهران در ادامه افزود: با فعاليت‌هاي اطلاعاتي صورت گرفته توسط مأموران پليس آگاهي رباط کريم فردي به نام «ط » شناسايي و در تحقيقات تکميلي پليس مشخص شد متهم افرادي را به عنوان سرمايه‌گذار به سوله‌اي نيمه‌کاره در اطراف رباط کريم مي‌کشانند و به دروغ ادعا مي‌کردند که کارخانه مجهز به پيشرفته‌ترين دستگاه‌هاي توليدي زيرنظر کارشناسان مجرب شرکت قارچ با قرارداد يکي از شرکت‌هاي معتبر بيمه مديريت مي‌کند.

گلزاري در خصوص نحوه کلاهبرداري در اين پرونده اضافه کرد: متهم براي سرمايه‌گذاران اين گونه روياپردازي مي‌کرده که شعبه دوم کارخانه‌اي معروف که در يکي از شهرستان‌هاي استان تهران در حال فعاليت است، در اين محل احداث خواهد شد و با اين شيوه از 46 نفر، مبلغي به ارزش هفت ميليارد و 620 ميليون ريال دريافت کرده بود.

به گزارش ابتکار، گلزاري در پايان خاطر نشان کرد: شاکيان پرونده که همگي از شهر تهران بودند، شناسايي شدند و متهمان پس از اعتراف به کلاهبرداري، هر کدام به ترتيب با قرارهاي با 10 و پنج ميلياردي روانه زندان شدند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین