کد خبر: ۲۳۱۰۸۴
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۶

احمد دنیامالی رییس فدراسیون قایقرانی شد

مجمع انتخاباتی فدراسیون قایقرانی امروز چهارشنبه برگزار و احمد دنیا مالی با کسب اکثریت آرا برای مدت چهار سال هدایت این فدراسیون را برعهده گرفت.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش ایرنا،مجمع انتخاباتی فدراسیون قایقرانی امروز چهارشنبه در کمپ تیم های ملی این فدراسیون با حضور نصرالله سجادی رییس مجامع انتخاباتی فدراسیون ها و شاهرخ شهنازی دبیرکل کمیته ملی المپیک برگزار شد.

دنیا مالی با کسب 23 رای از 36 رای به ریاست این فدراسیون به مدت چهار سال انتخاب شد.

برای احراز پست ریاست این فدراسیون شش نفر بهزاد اتابکی ، علی اکبر حسن پور،بهزاد عباسی ، احمد دنیا مالی، ناصر طالبی و محمد حسین مطیعی نامزد شده بودند.

احمد دنیا مالی برای حضور در این انتخابات از عضویت در شورای شهر استعفا داده بود.

ناصر طالبی نیز که در حال حاضر سرپرست فدراسیون اسکی و تیم اعزامی به المپیک سوچی می باشد روز گذشته برای حضور در این انتخابات به ایران برگشت اما نتوانست برنامه اش را بطور کتبی ارائه دهد.

همچنین بهزاد اتابکی و محمد حسین مطیعی از انتخابات انصراف دادند.

بعد از برکناری احمد دنیا مالی، سید محمد شروین اسبقیان به عنوان سرپرست فدراسیون انتخاب شد که با توجه به مباحث مطرح شده در مورد تعلیق فدراسیون و عدم تایید وی از سوی فدراسیون بین المللی، اسبقیان از سمت خود استفعا و خسرو ابراهیمی سرپرست این فدراسیون شد.

ابراهیمی هم از سوی وزارت ورزش و جوانان برکنار و احمد گواری مدیر کل دفتر امور مشترک وزارت ورزش به عنوان سرپرست جدید انتخاب شد

همچنین گفته می شود خسرو ابراهیمی قصد کاندیداتوری در این فدراسیون را داشته که صلاحیت وی مورد تایید قرار نگرفته است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین