کد خبر: ۲۳۱۳۹۲
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۳

تراکتورسازی 6 میلیون تومان جریمه شد

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تیم تراکتورسازی تبریز را به دلیل تخلف تماشاگران منتسب به این تیم در دیدار با تیم های داماش گیلان و ملوان بندرانزلی 60 میلیون ریال جریمه کرد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش  سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در جریان دیدار تیم های ملوان و تراکتورسازی تبریز در انزلی، تماشاگران منتسب به تراکتورسازی تخلفاتی مرتکب شدند که برهمین اساس علاوه برتذکر به این باشگاه، این تیم 30 میلیون ریال جریمه می شود. رای صادره قطعی است.

تراکتورسازی بیش از پنج بازیکن اخطاری در این بازی داشته که بر همین اساس، 10 میلیون ریال جریمه نقدی شده است. رای صادره قطعی است.

همچنین در دیدار تیم های تراکتورسازی تبریز وداماش گیلان که 11 بهمن 92 در تبریز انجام شد، تماشاگران منتسب به تیم تراکتورسازی به بازیکن این تیم، یعنی میلاد فخرالدینی فحاشی کردند که این باشگاه 20 میلیون ریال جریمه شد و تذکر کتبی گرفت. این رای هم قطعی است.

کمیته انضباطی درپایان رای خود آورده است: به دلیل تکرار تخلفات تماشاگران تراکتورسازی تبریز و در صورتی که مسوولین این تیم، برای جلوگیری از اعتراض ها و اهانت های تماشاگران نسبت به داوران پیش گیری نکنند، تصمیم بعدی کمیته انضباطی دیدار بدون حضور تماشاگر یا کسر امتیاز خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین