کد خبر: ۲۳۱۴۱۰
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۸

رشد 13 درصدی درآمد شهرداری تهران در 8 سال گذشته

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران گفت : در 8 سال گذشته درآمد شهرداری تهران از 350 هزار دلار به 4500 میلیون دلار رسیده که این به معنای جهش حدود 13 درصدی این رقم است .
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: حسین محمد پورزرندی با اشاره به افزایش درآمدی شهرداری تهران در هشت سال گذشته گفت : این حرکت حاصل برنامه ریزی در توسعه درآمدهای پایدار و سرمایه گذاری بخش خصوصی است و درآمد پایدار شهر تهران در دوره اخیر مدیریت شهرداری تهران و از هشت سال گذشته از حدود 12 درصد به 40 درصد در سال جاری افزایش داشته است.

معاون شهردار تهران تصریح کرد:با مقایسه میزان درآمدهای پایدار در جهان توسعه یافته که با درآمدهای پایدار 90 درصدی شهر را اداره می کنند ، قطعا دستیابی به این میزان از مشارکت مردمی زمان بر و در عین حال مهم است .

پورزرندی افزود : درآمدهای پایدار در شهر تهران  حاصل نگاه برد – برد به همکاری بخش خصوصی جهت سرمایه گذاری در پروژه های شهری و از سویی دیگر فرهنگ سازی در جهت مشارکت شهروندان در ساخت و توسعه شهراست.

به گزارش خبرگزاری مهر، وی تصریح کرد : از سویی دیگر استفاده از منابع بانکی و منابع خارجی در قالب ال.سی و همچنین ایجاد موسسه منسجم بانکی برای شهرداری های کلانشهر ها نیز از دیگر موضوعاتی است که در این زمینه بسیار حائز اهمیت است .

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین