کد خبر: ۲۳۱۵۹
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۸۴ - ۱۱:۳۴
وزير جنگ رژيم صهيونيستي:

تهران يك تهديد هسته‌اي در آينده است!

آفتاب‌‌نیوز : «شائول موفاز» يكي از مقامات تندرو حزب ليكود در پاسخ به اين پرسش كه آيا گزينه نظامي عليه برنامه هسته‌اي ايران مطرح است يا خير گفت: در حال حاضر گزينه نظامي مطرح نيست.

وي مدعی شد آنچه كه به گفته وي تهديد ايران عليه ديگر كشورهاست، بايد با سرپرستي آمريكا و كشورهاي اروپايي به شوراي امنيت سازمان ملل ارجاع شود.

وي با ذكر اظهارات رييس جمهوري ايران عليه رژيم صهيونيستي و توانايي موشكي تهران و تمايل اين كشور به دستيابي به انرژي هسته‌اي گفت: اين يك تهديد براي اسراييل و همچنين كشورهاي غربي است.

موفاز مدعي شد ايران هسته‌اي در آينده تهديدي براي همه جهان محسوب مي‌شود.

وزير جنگ اسراييل تاكيد كرد: به نظر من در حال حاضر راهكار ديپلماتيك راهكاري اصلي است و آمريكا هم راستا با كشورهاي اروپايي بايد اين امر را به شوراي امنيت سازمان ملل ارجاع دهند و تحريم و بازرسي‌هاي دقيق‌تر از اماكن هسته‌اي تهران را اعمال کنند.

ادعاي وزير جنگ رژيم صهيونيستي در حالي است كه تل‌آويو با در اختيار داشتن صدها كلاهك هسته‌اي ضمن اين كه همچون گذشته قوانين بين‌المللي را نقض كرده امكان بازرسي از اماكن هسته‌اي خود را به آژانس بين‌المللي انرژي اتمي نداده و حتي معاهدات بين المللي هسته‌اي را امضاء نكرده است.



بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین