کد خبر: ۲۳۱۶۱۶
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۶

احتمال تغییر در برنامه دو هفته پایانی لیگ‌برتر

رئیس کمیته مسابقات از احتمال تغییر در برنامه دو هفته پایانی لیگ برتر خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب:  پس از اینکه باشگاه استقلال تهران نسبت به برگزاری هفته بیست و نهم مسابقات لیگ برتر معترض بود فولادی‌ها هم که حریف آبی‌پوشان در این هفته بودند نسبت به برگزاری دو هفته پایانی پیشنهادهایی دادند که در صورت تعویق هفته بیست و نهم، هفته سی‌ام نیز به تعویق بیفتد.

گفته می‌شود که قرار است هفته بیست و نهم لیگ برتر به جای اینکه 16 فروردین‌ماه برگزار شود با یک روز تاخیر 17 فروردین برگزار شود و هفته سی‌ام به جای 20 فروردین، 21 فروردین‌ماه برگزار شود.

غلامرضا بهروان رئیس کمیته مسابقات در مورد اینکه آیا تعویق مسابقات اجرایی می‌شود به خبرنگار فارس گفت: ما در حال بررسی این موضوع هستیم، می‌خواهیم به باشگاه‌ها کمک کنیم به هر حال این امر بدیهی است، سعی خود را می‌کنیم تا این امر صورت بگیرد.

وی ادامه داد: قصد نداریم که باشگاهی را اذیت کنیم، از تمامی باشگاه‌ها حمایت خواهیم کرد و به گونه‌ای برنامه‌ریزی می‌کنیم که کمترین ضرر را کنند.

رئیس کمیته مسابقات در مورد اینکه اردوی تیم ملی از 24 فروردین ما آغاز خواهد شد و آیا با این تغییرات در آغاز این اردو نیز تغییراتی صورت خواهد گرفت گفت: اردوی آفریقای جنوبی برگزار می‌شود و در مورد تیم ملی باید فدراسیون تصمیم بگیرد.

بهروان در مورد آغاز فصل آینده لیگ برتر تصریح کرد: ما کلیات تقویم چهاردهمین دوره لیگ برتر را به AFC ارسال کردیم و در حال تدوین آن هستیم. لیگ از نهم و دهم مرداد سال 93  آغاز می‌شود و اوایل خردادماه سال 94 به پایان می‌رسد.

وی در مورد اینکه آیا بحث اردوهای تیم ملی هم در این تقویم گنجانده شده است یادآور شد: ما تمامی مسائل را در نظر گرفته‌ایم بحث اردوهای تیم زیر 22 سال مسابقات جام ملت‌های 2015 و تمامی مواردی که تیم‌ملی باید در اردو باشد.

رئیس کمیته مسابقات در پایان تاکید کرد که لیگ فصل آینده قطعا 16 تیمی برگزار خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین