کد خبر: ۲۳۱۶۲۱
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۳

واکنش تند جمشید مشایخی به اظهارات عطاران

بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون ایران گفت: رضا عطاران بهتر است به جای زدن آن حرف زشت در جشنواره فجر، برای خنداندن مردم از درخت چنار پایین بپرد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب:  جمشید مشایخی که به نمایندگی از جامعه هنرمندان در نشست خبری حامیان تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2014 برزیل حضور داشت، با مخاطب قرار دادن عطاران اظهار داشت: آقای رضا عطاران اگر می خواهید مردم را بخندانید بهتر است از بالای یک درخت چنار بپرید که مردم بخندند نه اینکه آن سخن زشت را به کار ببرید که من از گفتنش شرم دارم.

وی ادامه داد: هنرمندان ما باید معلم اخلاق باشند و ما نباید به خاطر بی اخلاقی ها به این افراد جایزه هم بدهیم.

مشایخی تاکید کرد: ملت ایران ملت با فرهنگی است و در فرهنگ هیچ کشوری به اندازه ما درباره انسانیت حرف زده نشده است. اگرهر کشوری یک اسطوره دارد، ما هزاران اسطوره داریم و من در زندگی ام ابتدا از پهلوانان آموخته ام و سپس از اساتید.

عطاران در نشست پرسش و پاسخ فیلم طبقه حساس در جشنواره فیلم فجر در پاسخ به این سوال که چرا برای خنداندن مخاطب حاضر به انجام هر کاری است؟ گفت: من خیلی با مردم در ارتباط هستم و آنها از من می خواهند که فیلم هایی بسازم که باعث خنده شود. احساس می کنم مردم ما نیاز زیادی به خندیدن دارند.

وی ادامه داد: یکی از دوستان منتقد نوشته بود که عطاران حاضر است برای خنداندن هر کاری بکند ...که عطاران سپس گفت: برای پاسخ دادن به این سوال خیلی احساسات خود را کنترل کردم.

عطاران برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد در سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر شد .
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین