کد خبر: ۲۳۱۷۴۱
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۷

دستگیری پسری که از حساب بانکی پدرش، پول برداشت

رئیس پلیس فتای استان آذربایجان غربی از دستگیری پسری جوان که با سوء استفاده از اعتماد پدر خود اقدام به برداشت اینترنتی غیر مجاز از حساب بانکی وی کرده بود؛ خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سرهنگ کوره بلاغی در تشریح این خبر گفت: در پی مراجعه یکی از شهروندان به پلیس فتای آذربایجان غربی و ارائه مرجوعه قضایی مبنی بر اینکه اخیراً مبالغی به صورت غیرمجاز از حسابش به صورت اینترنتی کسر شده است، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با انجام یکسری کارهای اطلاعاتی و پلیسی مشخص شد مبلغ 22 میلیون ریال از حساب مالباخته به صورت اینترنتی و در چندین مرحله برداشت شده است.

رئیس پلیس فتای استان آذربایجان غربی ادامه داد: در این رابطه تیم تحقیقاتی این پلیس با کنترل کلیه تراکنش‌های حساب مالباخته به سرنخ‌هایی دست یافتند که با بررسی و آنالیز اطلاعات به دست آمده در نهایت متهم که پسر شاکی بود شناسایی و پس از دستگیری به مقر پلیس هدایت شد.

به گزارش ایسنا، کوره بلاغی در پایان خاطر نشان کرد: متهم در بازجویی‌های صورت گرفته به جرم خود که برداشت غیرمجاز از حساب پدرش بود اعتراف و اعلام داشت با سوءاستفاده از اعتماد پدرش، اطلاعات بانکی آن را به دست آورده و سپس اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب بانکی وی در چندین مرحله کرده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین