کد خبر: ۲۳۱۷۹۸
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۸:۰۶

بدهی پرسپولیس بیش از 60 میلیارد است

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس میزان بدهی این باشگاه را فراتر از 60 میلیارد تومان عنوان کرد. به گزارش مشرق، حسین قدوسی در مورد جلسه امروز پیشکسوتان پرسپولیس، گفت: در این جلسه ضمن حمایت از تیم، کادر فنی، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره عنوان شد در صورت واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس این سهام ابتدا به پیشکسوتان و هواداران این باشگاه واگذار شود و در صورتی که آنها نتوانستند باشگاه را اداره کنند سهام به افراد دیگر منتقل شود.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: در واقع در این جلسه اولویت بندی ارایه سهام خواسته شد. علی پروین هم تاکید کرد که از تیم و بازیکنان و کادر فنی حمایت کامل می‌کند و خواستار در اولویت قرار گرفتن پیشکسوتان و هواداران شد.

وی در مورد تنش‌ها و چالش‌هایی که در این باشگاه رخ داد، گفت: در این جلسه بیش از 40 نفر از پیشکسوتان و بزرگان پرسپولیس حضور داشتند و سلیقه‌ها و نظرها مختلف است و طبیعی است که اختلاف نظر پیش بیاید؛ اما برآیند جلسه این بود که از هیات مدیره، مدیرعامل و کادرفنی و بازیکنان حمایت شود.

قدوسی در مورد اینکه میزان دقیق بدهی‌های پرسپولیس چقدر است، زیرا پروین می‌گوید 60میلیارد بدهی وجود دارد و رویانیان بر بدهی 5 میلیارد تومانی تاکید می‌کند، گفت: به نظر من میزان بدهی پرسپولیس فراتر از 60 میلیارد تومان است؛ اما آنچه باعث این اختلاف فاحش در اعلام میزان بدهی باشگاه شده این است که رویانیان معتقد است میزان بدهی زمان مدیریت او 5 میلیارد تومان است و علی پروین میزان کل بدهی باشگاه را 60 میلیارد تومان عنوان می‌کند.

 به هر حال اکنون مشکل بدهی پرسپولیس نیست زیرا اگر پول باشد شاید بتواند بدهی 60 میلیاردی را با 15 میلیارد تومان تسویه حساب کرد اکنون مشکلی که هست تامین منابع مالی است نه میزان بدهی‌ها. زیرا بسیاری از طلبکاران حاضرند در صورت گرفتن پول نقد تخفیف خوبی به باشگاه بدهند.

وی افزود: در حال حاضر پرسپولیس که در آستانه کسب سهمیه آسیایی و قهرمانی در لیگ برتر است نیاز به آرامش دارد اما این آرامش که اکنون رقبای پرسپولیس از آن برخوردار هستند در این تیم بنا به دلایل مختلف وجود ندارد. هواداران هم باید هوشیار باشند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین