کد خبر: ۲۳۱۹۱۶
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۲

متن نامه عزل فرهادرهبر ازسوی فرجی‌دانا

وزیر علوم با صدور نامه‌ای ضمن تقدیر از زحمات فرهاد رهبر رئیس سابق دانشگاه تهران، محمدحسین امید را به عنوان سرپرست این دانشگاه معرفی کرد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رضا فرجی‌دانا وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدو رنامه‌ای ضمن تقدیر و تشکر از فرهاد رهبر رئیس سابق دانشگاه تهران، با صدور حکمی محمدحسین امید معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم را با حفظ سمت به سرپرستی دانشگاه تهران منصوب کرد.

به گزارش تسنیم، متن نامه فرجی‌دانا به فرهاد رهبر به شرح ذیل است:

جناب آقای دکتر فرهاد رهبر

سلام علیکم

احتراماً، باستناد حکم شماره 17431 مورخ 21/2/87 با عنایت به اتمام دوره مسئولیت جنابعالی براساس بند ب ماده 4 آیین‌نامه جامع مدیریت دانشگاه‌ها، بدینوسیله از خدمات صادقانه شما در دوران تصدی ریاست دانشگاه تهران تقدیر و تشکر می‌نماید.

بی‌گمان خدمت‌گزاری به جامعه دانشگاهی کشور و سکانداری مدیریت آموزش عالی در عالی‌ترین سطح به ویژه در نماد آموزش عالی کشور توفیق بزرگی همراه با اجر اخروی است.

امید است جامعه دانشگاهی کشور همانند گذشته از تجارب ارزنده و تلاش‌های مخلصانه شما در تحقق برنامه‌های توسعه علمی و  پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بهره‌مند شوند.

از خداوند متعال سلامتی و بهروزی شما  را مسئلت می‌نماید.

حکم انتصاب امید نیز به شرح ذیل است:

جناب آقای دکتر محمد حسین امید

معاون محترم اداری، مالی و مدیریت منابع  وزارت علوم، تحقیقات وفناوری و استاد دانشگاه تهران

سلام علیکم

با عنایت به تعهد، تخصص و تجارب  ارزنده جنابعالی در امر آموزش عالی به موجب این حکم  با حفظ سمت به عنوان سرپرست دانشگاه تهران منصوب می شوید.

امید است با اتکا به خداوند متعال مأموریت و وظایف سرپرستی دانشگاه تهران را برپایه قوانین به انجام رسانید و با استفاده از مبانی علمی  و راهبردهای دولت تدبیر و امید و جلب مشارکت دانشگاهیان، نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علمی و فناوری ایفا نمائید.

همچنین  بایسته است نسبت به تشکیل شورایی از منتخبین دانشگاه به منظور ایجاد مشارکت حداکثری  دانشگاهیان در  پیشنهاد افراد شایسته به وزارت  جهت تصدی ریاست دانشگاه اهتمام ورزید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین