کد خبر: ۲۳۲۰۰۵
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۰:۳۷
شب تلخ میزبانان

پیروزی بارسلونا و پاری‌سن ژرمن در لیگ قهرمانان

با برتری بارسلونا برابر منچستر‌سیتی و پیروزی پرگل پاری سن ژرمن برابر لورکوزن مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا آغاز شد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: تنور رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا پس از چند هفته تعطیلی دوباره داغ شد و هیجان به فوتبال اروپا برگشت. مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا با برگزاری 2 دیدار آغاز شد که در آن دو تیم مهمان موفق شدند برابر میزبانان خود به پیروزی برسند.

در ورزشگاه اتحاد دو تیم منچستر‌سیتی و بارسلونا در حالی برابر هم به میدان رفتند که میزبان در این دیدار سرخیو اگرو گلزن خود را در اختیار نداشت. بارسلونا بازی را با حملات خود اغاز کرد و توپ و میدان را در دست گرفت اما در ادامه بازیکنان سیتی بودند که با داوید سیلوا و نگردو چند بار روی دروازه حریف خطرساز شد اما دو تیم نتوانستند راه دروازه هم را پیدا کنند تا نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان برسد.

در نیمه دوم نفوذ لیونل مسی در دقیقه 52 او را با جو هارت در موقعیت تک به تک قرار داد اما مارتین دمیکلیس هموطن مسی از پشت روی او خطا کرد و کارت قرمز را به جان خرید و در حالی که به نظر می‌رسید خطا پشت محوطه جریمه رخ داده است، داور نقطه پنالتی را نشان داد تا لیونل مسی به راحتی این توپ را وارد دروازه سیتی کند. در ادامه با 10 نفره شدن سیتی ، بازی روند متعادلی را به خود گرفت. دنی آلوس و داوید سیلوا نیز در ادامه دو موقعیت خطرناک را روی دروازه هم خلق کردند . در دقیقه 90 دنی آلوس مزد نفوذ‌های زیادش را گرفت و موفق شد با همکاری نیمار دروازه جو هارت را برای دومین بار باز کند. تا این دیدار در پایان با برتری دو بر صفر بارسلونا مهمان به پایان برسد.

در دیگر دیدار این مرحله پاری‌سن ژرمن در خانه بایر لورکوزن به میدان رفت و این دیدار در پایان با برتری 4 بر صفر تیم فرانسوی به پایان رسید تا پاری‌سن ژرمن کار لورکوزن را یک‌سره کرده باشد.

بلایزی ماتئودی در دقیقه 3 خیلی زود تیمش را به گل رساند. در ادامه زلاتان ابراهیمووچ دو بار در دقایق 39 و 42 موفق شد برای تیمش گلزنی کند تا تعداد گل هایش را در این فصل لیگ قهرمانان به عدد 10 برساند و بالاتر از رونالدو در صدر جدول گلزنان قرار گیرد. . در ادامه مسابقه امیر اسپاهیچ بازیکن بوسنیایی لورکوزن با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد تا دیدار برگشت دو تیم را از دست بدهد. در دقایق پایانی یوهان کابایه گل چهارم تیمش را نیز به ثمر رساند تا این دیدار در پایان با نتیجه 4 بر صفر به سود تیم فرانسوی به پایان برسد.

به گزارش ایسنا، دیدار‌های برگشت این مرحله سه هفته دیگر برگزار می‌شود. در ادامه بازی های این مرحله فردا شب دو دیدار برگزار می‌شود که در آن آرسنال با بایرن‌مونیخ و میلان با آتلتیکو مادرید دیدار خواهد کرد.

**تابلو نتایج

*منچستر‌سیتی صفر – بارسلونا 2

مسی (54) و دنی آلوس (90)

*بایرلورکوزن صفر- پاری‌سن ژرمن 4

ماتئودی (3)، کابایه (88) و ابراهیموویچ (39 و 42)
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین