کد خبر: ۲۳۲۱۲۹
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۰

بازداشت قاتل سریالی زنان در بوشهر

پس از سوار کردن زن 47 ساله او را به محل خلوت برده و با تهدید طلاها و کیفش را سرقت کردم، مقتول قصد فرار از دستانم را داشت که با پراید با او تصادف کرده و از روی پیکر نیمه جانش عبور کردم بعد هم جنازه او را در کنار رودخانه ای زیر یک تکه سنگ بزررگ قرار دادم.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: قاتل سریالی که زنان را در پوشش مسافربر و با انگیزه سرقت طلا و جواهرات به قتل می رساند قبل از ارتکاب سومین جنایت خود شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش مهر سرهنگ حسین بارونی، رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر در تشریح این پرونده گفت: اوایل دیماه امسال خانواده زن 52ساله ای با مراجعه به پلیس آگاهی از ناپدید شدن مرموز او خبر دادند.

در ادامه پرونده ای در این رابطه در پلیس آگاهی تشکیل و تیمی از کارآگاهان تحقیقات در این زمینه را آغاز کردند. بررسی ها پلیسی نشان می داد زن میانسال برای خرید از خانه خارج و دیگر باز نگشته بود، تلفن همراه وی نیز ساعتی پس از خروج از خانه خاموش شده بود.

وی افزود: پس از تحقیقات مقدماتی کارآگاهان فرضیه قتل این زن را مطرح و تحقیقات در این زمینه را آغاز کردند.

مأموران در جریان ردیابی های پلیسی به یک سارق سابقه دار به نام امیر 38ساله ظنین شدند که 6 ماه قبل به اتهام سرقت به عنف از زنان دستگیر و روانه زندان شده بود.

متهم پس از آزادی از زندان با پراید اقدام به مسافرکشی در شهرستان می کرد که تلفن همراه مقتول آخرین بار در مسیری که متهم اقدام به مسافرکشی می کرد فعال بود.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر خاطرنشان کرد: با کشف این سرنخ امیر دستگیر و به اداره آگاهی منتقل شد که در بازجویی های اولیه منکر هرگونه اطلاعی از سرنوشت زن ناپدید شده شد، کارآگاهان که متوجه تناقض گویی های متهم شدند به تحقیقات دراین زمینه ادامه دادند تا اینکه امیر لب به اعتراف گشود.

سرهنگ بارونی با اشاره به اعترافات متهم به قتل اظهار داشت: مرد سابقه دار در بازجویی ها مدعی شد زن 52 ساله را بعنوان مسافر سوار ماشین خود کرده، با تهدید او را به کوه های اطراف شهرستان شبانکاره برده و پس از قتل طلاهای او را سرقت کرده است. با راهنمایی های متهم به قتل جسد مقتول از داخل گودالی کشف و به پزشکی قانونی منتقل شد.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر در خصوص دومین جنایت شکارچی زنان نیز گفت: کارآگاهان که احتمال می دادند متهم مرتکب جرایم دیگری نیز شده باشد تحقیقات در این زمینه ادامه داده و متوجه شدند مرداد ماه امسال نیز زن 47 ساله ای در این شهرستان به طرز مرموزی ناپدید شده است به دلیل اینکه احتمال می رفت این زن نیز از سوی امیر به قتل رسیده باشد تحقیقات از وی ادامه یافت که پس از بازجویی های فنی و پلیسی مرد جوان به ارتکاب دومین جنایت نیز اعتراف کرد.

امیر در بازجویی ها گفت: پس از سوار کردن زن 47 ساله او را به محل خلوت برده و با تهدید طلاها و کیفش را سرقت کردم، مقتول قصد فرار از دستانم را داشت که با پراید با او تصادف کرده و از روی پیکر نیمه جانش عبور کردم بعد هم جنازه او را در کنار رودخانه ای زیر یک تکه سنگ بزررگ قرار دادم.

وی افزود: با این اعترافات راهی محل دفن جسد شده و بقایای جسد و لباس مقتول در آن محل کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر در پایان اظهار داشت: درحال حاضر خریدار طلاهای سرقتی دستگیر شده و تحقیقات از متهم در اداره آگاهی ادامه دارد. اگر امیر دستگیر نمی شد وی همچنان به قتلهای خود ادامه می داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین