کد خبر: ۲۳۲۱۵۲
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۸:۰۹

پیروزی بایرن و آتلتیکو مادرید در ادامه ناکامی میزبانان

بایرن مونیخ در یکی از حساس ترین دیدار های مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به پیروزی رسید.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با برگزاری دو دیدار ادامه یافت که در حساس ترین بازی بایرن مونیخ موفق شد با 2 گل آرسنال را شکست دهد تا ناکامی میزبان ها در این مرحله لیگ قهرمانان ادامه داشته باشد.

در این دیدار مسوت اوزیل خیلی زود می توانست در دقیقه 8 گلزنی کند که پنالتی او را نویر به زیبایی مهار کرد. در ادامه نفوذ روبن باعث شد چسنی، دروازه بان آرسنال کارت قرمز را به جان بخرد و یک پنالتی را به حریف تقدیم کند اما دیوید آلابا این پنالتی را از دست داد تا بازی برابر بماند.

در ادامه و در دقیقه 54 تونی کروس موفق شد روی پاس لام دروازه فابیانسکی را به زیبایی باز کند تا مهمان با یک گل پیش بیفتد. در ادامه بایرن سراپا حمله شد و موفق شد در دقیقه 88 با ضربه سر توماس مولر به گل برسد. مولر سانتر فیلیپ لام را که می شود او را بهترین بازیکن میدان انتخاب کرد وارد دروازه آرسنال کرد تا این دیدار در پایان با نتیجه 2 بر صفر به سود بایرن به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، در دیگر دیدار میلان و آتلتیکو مادرید در ورزشگاه سن سیرو به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری یک بر صفر آتلتیکو مادرید به پایان رسید تا همه تیم های مهمان در لیگ قهرمانان به پیروزی رسیده باشند. تک گل این دیدار را دیگو کاستا به ثمر رساند.

تابلوی نتایج

آرسنال صفر – بایرن مونیخ 2

کروس (54) و مولر (88)

میلان صفر – آتلتیکو مادرید یک

دیگو کاستا (83)
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین