کد خبر: ۲۳۲۱۵۷
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۴

واژگونی خونین مینی‌بوس در بهمئی

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس در شهرستان بهمئی و مرگ یک تن و زخمی‌شدن پنج نفر دیگر خبرداد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش همشهری، جلال پوران‌فرد افزود: عصر روزگذشته در محور تنگ ماغر به سرآسیاب در 30 کیلومتری شهر لیکک، مرکز شهرستان بهمئی، یک دستگاه مینی‌بوس به دلایل نامعلوم از جاده منحرف و واژگون شد.

وی اظهارکرد: سه دستگاه آمبولانس اورژاس 115 و یک دستگاه آمبولانس هلال‌احمر به محل حادثه اعزام شد و اولین آمبولانس نیز پس از پنج دقیقه به محل رسید.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: یک مرد 65 ساله بر اثر شدت جراحات وارده قبل از رسیدن نیروهای امدادگر اورژانس 115 جان خود را از دست داد.

پوران‌فرد اضافه‌کرد: پنج تن از مصدومان این حادثه نیز پس از اقدامات اولیه درمانی به درمانگاه لیکک انتقال داده شدند که با توجه به شدت جراحات چهار نفر از این مصدومان به بیماستان شهیدزاده بهبهان منتقل شدند.

همچنین "منوچهر سیاهپور"، رئیس‌ پلیس‌راه استان کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: سه‌شنبه، 29 بهمن در ساعت 15 بعدازظهر گزارشی مبنی بر وقوع تصادف دو دستگاه خودروی پراید و مینی‌بوس داشتیم.

وی بیان کرد: علت این حادثه بی‌احتیاطی خودروی سواری پراید به دلیل عدم‌رعایت فاصله عرضی در حین سبقت است و به همین دلیل مینی‌بوس واژگون شد اما به سرنشینان پراید آسیبی وارد نشد.

سیاهپور با بیان اینکه در آن منطقه یک کانکس پلیس‌راه وجود دارد، افزود: به دلیل نبود اعتبارات قادر به پوشش چنین محورهایی به صورت کامل نیستیم که لازم است مسئولان کشوری و استانی فکری به حال این‌گونه کمبودها و نواقصات کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین