کد خبر: ۲۳۲۶۱۴
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۹

مرگ تلخ در شب برفی

مرد جوانی که شب برفی برای نظافت خانه‌ای در یک برج به زعفرانیه رفته بود با سقوط در چاهک آسانسور به‌کام مرگ تلخی فرو رفت.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش ایران، ساعت 7 و 30 دقیقه عصر 13 بهمن ماه سال‌جاری، مرد نظافتچی در ساختمانی حوالی زعفرانیه مشغول به کار بود که موبایلش زنگ خورد.

 این مرد بعد از صحبت با همسر جوانش از پایان کارش خبر داد و گفت خودش را به خانه می‌رساند تا در شب برفی کنار هم باشند.تلفن قطع شد و «ابراهیم» وسایل کارش را جمع کرد و به سمت آسانسور طبقه چهارم ساختمان رفت اما در آسانسور بسته بود و کار نمی‌کرد.مرد نظافتچی تصمیم‌گرفت از راه پله‌ها پایین برود، وقتی به طبقه سوم رسید دید در آسانسور کمی باز است و احتمال داد که باز بودن در باعث حرکت نکردن اتاقک آسانسور شده باشد. به‌سمت آسانسور رفت و غافل از خطری که در کمین بود وارد اتاقک شد و به چاهک آسانسور سقوط کرد.یکی از همسایه‌ها در طبقه دوم وقتی صدای افتادن کسی داخل چاهک آسانسور را شنید با عجله به در خانه همسایه‌ها رفت و کمک خواست.

خیلی زود ماجرای سقوط هولناک مرد جوان به اورژانس و آتش‌نشانی مخابره شد و همسایه‌ها که همگی در ساختمان جمع شده بودند هنوز نمی‌دانستند چه کسی در چاهک سقوط کرده تا این‌که ساکنان طبقه چهارم وقتی از بالا پیکر خون‌آلود مرد غریبه را داخل چاهک دیدند وی را شناختند.

بارش برف و ترافیک خیابان‌ها باعث شد امدادگران و مأموران آتش‌نشانی دیر‌تر به محل حادثه برسند و این در حالی بود که تنها چشمان ابراهیم تکان می‌خورد.

امدادگران با اقدام‌های اولیه مرد نظافتچی را به بیمارستان شهدای تجریش انتقال دادند و با وجود تلاش پزشکان برای نجات وی، ابراهیم روی تخت بیمارستان به کام مرگ فرو رفت.

مأموران حاضر در بیمارستان با بررسی تلفن همراه قربانی چاهک آسانسور با همسر وی تماس گرفته اما زن جوان که در انتظار مرد زحمتکش خود بود باور نکرد و با تصور مزاحمت تلفنی تماس را قطع کرد.

مأموران سرانجام توانستند با برادر زن «ابراهیم» تماس بگیرند و از ماجرای مرگ ناگهانی دامادشان خبردادند.این مرد که باورش نمی‌شد دامادشان دیگر زنده نیست خود را به بیمارستان رساند و پس از تأیید نظریه پزشکان همراه، مأموران پلیس به محل حادثه رفتند.

یکی از ساکنان برج که خانه‌اش را «ابراهیم» نظافت کرده بود به مأموران گفت: راه‌پله‌ها و درهای آسانسور ساختمان را رنگ زده بودند و «ابراهیم» برای نظافت به خانه‌ام آمده بود.بعد از پایان کار از خانه بیرون رفت و هنوز دقایقی نگذشته بود که همسایه‌ها از مرگ مردی غریبه در چاهک آسانسور خبر دادند.

وی افزود: نقاش ساختمان برای خشک شدن درها و دیواره‌ها آسانسور را در طبقه‌چهارم نگه داشت و در‌های آسانسور را نیمه باز گذاشته بود تا رنگ‌ها زودتر خشک شوند.

وی گفت نمی‌دانیم که چطور «ابراهیم» با باز کردن در آسانسور متوجه نبودن اتاقک نشده، این حادثه همه ‌اهالی ساختمان را شوکه کرده است.

بنابر این گزارش مرگ تلخ این مرد در شب برفی در دستور کار تیم قضایی قرار گرفت تا با مشخص شدن مقصران حادثه آنان به مجازات قانونی برسند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین