کد خبر: ۲۳۳۰۰۰
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۱:۱۶

آملی‌لاریجانی: خوشحالیم که دولت جدید با اقتدار مشغول به کار شده است

رییس قوه قضاییه گفت: مطرح شدن شعار تدبیر و امید از سوی دولت، امیدوار کننده است و ما امیدواریم که این شعار در مرحله عمل به منصه ظهور برسد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: آیت‌الله صادق آملی لاریجانی طی سخنانی در جلسه شورای اداری استان کرمانشاه با اشاره به صحبت‌هایی که در این جلسه مبنی بر وضعیت استان مطرح شد گفت: مایه تاسف است که در استان زرخیز کرمانشاه میزان بیکاری بالا باشد. منتها حتما این طور نیست که گفته شود باید بودجه‌ای از مرکز اختصاص یابد. البته این حتما لازم است منتها باید در هر استان مدیریت و تدبیر وجود داشته باشد.

وی اظهار کرد: خوشحالیم که دولت جدید به حمدالله با اقتدار مشغول به کار شده و بسیار خوشحالیم که شعار تدبیر و امید مطرح شد چون این خودش امیدوار کننده است و ما امیدواریم که این شعار در مرحله عمل هم به منصه ظهور برسد و قوه مجریه در کنار قوه قضاییه و قوه مقننه به اهداف عالیه نظام برسند.

رییس قوه قضاییه با بیان اینکه رسیدگی به مردم وظیفه مسئولین است گفت: در سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری، درباره اقتصاد مقاومتی، بر توجه به اقشار کم‌درآمد تاکید شده است و این امر به همه ما مسئولین برمی‌گردد.

به گزارش ایسنا، وی از استاندار کرمانشاه خواست که پیگیر اجرای مصوباتی که در سفر مقام معظم رهبری به این استاد به تصویب رسیده است، باشد و گفت: مقام معظم رهبری دائما پیگیر مصوبات سفرهای استانی که انجام می‌دهند، هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین