کد خبر: ۲۳۳۱۰۲
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۶

رگبار گلوله دزدان نقابدار درحمله به طلافروشي

مردان مسلح با حمله به يک طلافروشي در مرکز جويبار با رگبار گلوله به سرقت وحشت آوري دست زدند. به گزارش ايرنا، دراين سرقت مسلحانه خشن، مهاجمان نقابدار با شکستن شيشه ويترين طلافروشي، ۵ کيلو طلا سرقت کردند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش خراسان، ساعت 4و 15 دقيقه عصر چهارشنبه 30 بهمن ۳ تن از 5 مرد جواني که سرنشين يک سمند سفيد بودند، در حالي که کلاه سياه رنگي بر سر کشيده بودند و همه صورتشان پوشانده شده بود و هر کدام از آنها يک کلاشينکف در دست داشتند، به سمت ويترين طلافروشي حرکت کردند.

 يکي از مهاجمان مسلح به جز اسلحه کلاش يک تبر دسته کوتاه نيز در دست ديگرش داشت و وقتي مقابل ويترين طلافروشي رسيد با تبر چند ضربه محکم به ويترين زد که شيشه ها شکست و فروريخت.

مرد طلافروش که تا آن لحظه مات و مبهوت به صحنه حمله مردان مسلح به مغازه اش خيره شده بود با گرفتن يقه يکي از آنها از پشت ويترين داخل مغازه با وي درگير شد، مرد مسلح ناگهان سه گلوله شليک کرد و طلافروش را عقب راند.

 همدست ديگر او وقتي ديد مرد طلافروش بار ديگر قصد مقابله دارد لوله اسلحه اش را به سمت او گرفت و ۵ گلوله رگباري شليک کرد و طلا فروش با خوابيدن در کف مغازه جان سالم به در برد و سارقان با طلاها گريختند.

سرقت از اين مغازه طلافروشي در حالي انجام گرفته است که مدتي پيش نيز در جريان دزدي مسلحانه ديگري در منطقه شهرستان «کياکلا» در فاصله کمتر از 15 کيلومتري جويبار، دزدان مسلح در اقدامي مشابه با حمله به طلافروشي در مرکز شهر با شکستن ويترين مغازه مقداري طلا را به سرقت بردند.

 به نظر مي رسد با توجه به شکل و شيوه دزدي ها در هر دو طلافروشي، يک باند تبهکاران مسلح در اين دو سرقت سريالي دست داشته باشند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین