کد خبر: ۲۳۳۴۰۴
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۵

کشته شدن 3 نیروی سپاه در انفجار بمب در جنوب غربی پاکستان

منابع خبری پاکستان گزارش دادند: بر اثر انفجار بمب روز شنبه در حومه شهر ˈقلاتˈ از توابع ایالت بلوچستان در جنوب غربی این کشور، سه نیروی سپاه مرزی پاکستان کشته و شش نفر دیگر زخمی شدند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رسانه های پاکستان به نقل از مقامهای پلیس ایالت بلوچستان افزودند: تروریست ها با انفجار بمب کنار جاده ای توسط دستگاه کنترل از راه دور، کاروان نیروهای سپاه مرزی را در بخش ˈسواربˈ در حومه شهر قلات مورد هدف قرار دادند.

شبکه های خبری پاکستان گزارش دادند: پس از این انفجار، میان نیروهای مرزی و شبه نظامیان تبادل سنگین آتش صورت گرفت.

اجساد قربانیان و زخمیهای انفجار امروز به مرکز پزشک قانونی و بیمارستان نظامی شهر کویته منتقل شده و مسوولان بیمارستان از وخیم بودن وضعیت جسمانی چند نفر از زخمیهای این حادثه و احتمال افزایش تعداد قربانیان خبر دادند.

تاکنون هیچ گروهی مسوولیت این حمله تروریستی را برعهده نگرفت، با این حال مقامهای پاکستانی شبه نظامیان طالبان بویژه شورشیان وابسته به ˈگروههای آزادیخواه بلوچˈ را برای انجام چنین اقداماتی مقصر می دانند.

رسانه پاکستان در گزارش دیگری گفتند: درگیری میان نیروهای سپاه مرزی روز شنبه با شبه نظامیان در بخش ˈرستم بازارˈ از منطقه ˈسوییˈ ایالت بلوچستان منجر به هلاکت شش تروریست شد.

به گزارش ایرنا، منابع خبری به نقل از پلیس افزودند: شش تروریست که از عاملان اصلی بمبگذاری در شبکه های لوله گاز در ایالت بلوچستان بودند در درگیری امروز با نیروهای امنیتی پاکستان کشته و در عملیات بازرسی از مخفیگاه تروریست ها؛ مقادیر زیادی مواد منفجره و سلاح نیز کشف و ضبط شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین