کد خبر: ۲۳۳۴۳۵
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۲

آغاز دور جدید مذاکرات دستمزد 93 از فردا

دور جدید مذاکرات دستمزد 93 کارگران فردا یکشنبه با حضور سه وزیر اقتصادی کابینه یازدهم برگزار می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: فردا یکشنبه دومین همایش مزد و بهره وری که از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مدیریت می شود، با حضور سه وزیر اقتصادی کابینه دولت تدبیر و امید تشکیل جلسه خواهد داد.

قرار است علی ربیعی به عنوان رئیس شورای عالی کار و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، علی طیب نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی و محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت به عنوان دیگر اعضای دولتی عضو این شورا در نشست سه جانبه تعیین دستمزد سال 93 مشمولان قانون کار حضور یابند.

یک جلسه پیش از این در بهمن ماه امسال بدون حضور وزیر کار و با مدیریت معاون روابط کار وزارت کار به همراه نمایندگان کارگران و کارفرمایان برگزار شد که در آن نشست برخی مباحث کلی درباره دستمزد سال آینده و همچنین دیدگاه های نمایندگان کارگران و کارفرمایان مطرح شد.

در جلسه فردا احتمال طرح مباحث اصلی پیرامون دستمزد 93 وجود دارد، ولی طبق قانون، شورایعالی کار باید تشکیل و در آنجا درباره دستمزد تصمیم‌گیری شوذ.

به گزارش مهر، ربیعی امروز هماهنگی‌های نهایی را با دو وزیر جدید عضو شورایعالی کار برای حضور در نشست فردای نمایندگان کارگران، کارفرمایان و دولت انجام خواهد داد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین