کد خبر: ۲۳۳۴۴۱
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۲

قول فانی برای افزایش حقوق معلمان ابتدایی

وزیر آموزش و پرورش گفت: پیگیری خواهم کرد که پرداختی به معلمان ابتدایی افزایش پیدا کند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش به صورت سر زده در جمع معلمان مدارس ابتدایی منطقه هجده تهران حاضر شد و از نزدیک با آنها گفت و گو کرد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، دکتر علی اصغر فانی در جمع این معلمان از آغاز دیدارهای سرزده در مدارس خبر داد و گفت: از امروز به صورت سرزده در جمع معلمان و همکاران شاغل در مدارس حضور یافته تا علاوه بر توفیق زیارت معلمان و دانش آموزان با نشاط، همکاران ما رو در رو و بدون واسطه حرف های خود را بیان کنند و تلاش می کنیم تا با شناخت خوب مسائل، به دنبال رفع آنها و ارائه راهکار باشیم.

او در پاسخ به پرسش یکی از معلمان در خصوص سختی کار و دشواری های معلمی در دوره ابتدایی گفت: معلمان ابتدایی در بنای آموزش نقش بسزایی را برعهده دارند؛ با همت دولت، بودجه آموزش و پرورش در سال جدید افزایش قابل قبولی یافته است یعنی دولت که کلی بدهکاری را تحویل گرفته است، تلاش می کند که مشکلات مالی آموزش و پرورش را برطرف سازد و رئیس جمهور ابراز امیدواری کرده اند که هرچه بیشتر به آموزش و پرورش آینده سازان انقلاب اسلامی پرداخته شود؛ این در حالی است که بودجه کشور فقط با افزایش کمتری مواجه می باشد و من پیگیری خواهم کرد که پرداختی به معلمان ابتدایی افزایش پیدا کند.

فانی به پرسش معلمی که خواهان قانونی شدن اولویت استخدام فرزندان فرهنگیان در آموزش و پرورش شده بود، گفت: خودم را خدمتگزار همه معلمان می دانم؛ اولویت استخدام فرزندان فرهنگیان را پیگیری می کنم و به دنبال تأمین نیروی تربیت بدنی با تصویب و همیاری مجلس شورای اسلامی م:8.9 باشیم.

در این دیدار معلمان و مسئولان مدارس ابتدایی جاویدمهر و امیرکبیر منطقه 18 از نزدیک به طرح پرسش ها و نظرات خود در مسائل مختلف پرداختند و وزیر آموزش هم به آنان پاسخ داد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین