کد خبر: ۲۳۳۴۷۱
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۴

بهرام رادان: تهیه کننده "سنتوری" از غصه دق کرد/مردم این فیلم را کامل دیدند و هیچ اتفاقی نیفتاد

بهرام رادان گفت: غم فیلم «سنتوری» باعث مرگ فرامرز فرازمند (تهیه‌کننده این فیلم) شد،در حالی که نسخه بدون سانسور «سنتوری» را مردم در خانه‌های خود دیدند و هیچ اتفاقی هم نیفتاد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: این بازیگر سینما درباره فیلم «سنتوری» که هیچگاه اکران عمومی نشد، گفت: 48 ساعت قبل از اکران فیلم، جلوی آن گرفته شد و احساس شخصی‌ام این است که آقای مهرجویی پس از «سنتوری» مدت‌ها حال خوبی نداشت.

او گفت: مسئولانی که آن موقع پشت میز بودند جلوی نسخه‌ای را گرفتند که وزارت ارشاد 10 دقیقه آن را کم کرده بودند، در حالی که نسخه بدون سانسور «سنتوری» در خانه‌ها دیده شد و هیچ اتفاقی هم نیفتاد.

رادان درباره‌ی انتخاب‌اش به عنوان بازیگر نقش «علی سنتوری» گفت: فیلم «سنتوری» هفدهمین فیلم من بود و شاخصه آن این :.7.ود که در جراید می‌خواندم که آقای مهرجویی دنبال یک بازیگر برای این نقش است و خیلی عجیب بود که همه دوستانم می‌رفتند، تست می‌دادند.

این بازیگر گفت:نقش «علی سنتوری» یک چالش بزرگ بود چون خیلی از بازیگران برای آن تست داده بودند و وقتی من انتخاب شدم، مسئولیت بزرگی را حس می‌کردم.

بهرام رادان که در یک برنامه‌ی تلویزیونی حاضر شده بود درباره دو سیمرغ بازیگری که از جشنواره فیلم فجر دریافت کرده است،‌ گفت: سیمرغ به عنوان ارزشمند‌ترین جایزه سینمایی ایران است که اگر 10 بار هم بگیریم باز هم ارزشمند است. این نوعی تشویق برای بازیگران جهت کار کردن است، هرچند سیستم جشنواره ما به گونه‌ای است که ممکن است آن هفت نفر داوری که قضاوت می‌کنند، نظرشان با هفت نفر دیگر متفاوت باشد.

بهرام رادان درباره فیلم جدیدش گفت: پس از «پل چوبی» دو سال کار نکردم و مدتی هم در ایران نبودم اما پس از برگشتن در فیلم علی عطشانی و «تراژدی» به کارگردانی آزیتا موگویی کار کردم.

 در حال حاضر هم سر صحنه‌ی «آتش بس2» هستم که بابت آن دلشوره دارم چون نوعی طنز در آن وجود دارد که مردم آن را از من ندیدند.

این بازیگر گفت:پس از اینکه با محمدرضا گلزار و مهناز افشار صحبت شد، عوامل فیلم به این نتیجه رسیدند که «آتش بس2» بازیگران دیگری داشته باشد و خانم میلانی هم به این فکر کرده است که «آتش بس» تا سری پنجم هم می‌تواند ادامه داشته باشد و زوج‌هایی از قشرها و سنین مختلف در آن حضور داشته باشند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین