کد خبر: ۲۳۳۵۱۶
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۶

معاون صدا: در رادیو ممنوع‌الکار نداریم

معاون صدا تاکید کرد، هیچ ممنوع‌الکاری در رادیو وجود ندارد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: محمدحسین صوفی در گفت‌وگو با ایسنا در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا رادیو برای همکاری با برخی هنرمندان با ممنوعیت مواجه است؟ گفت: واقعا در رادیو ممنوع‌الکار نداریم؛ از همه‌ی ظرفیت‌ها در رادیو استفاده می‌شود و رادیو تعامل خیلی خوبی با هنرمندان دارد.

معاون سیما نیز پیش از این در پاسخ به پرسش خبرنگار ایسنا درباره بعضی از هنرمندانی که هم اکنون در تلویزیون فعالیتی ندارند، گفت: در تلویزیون هیچ‌کس ممنوع‌الکار نیست همه می‌توانند فعالیت کنند.

این اظهارات از سوی معاون ضرغامی، با واکنش‌هایی از سوی برخی هنرمندان که در این سال‌ها فعالیتشان در تلویزیون ممنوع بوده، مواجه شد.

پس از دارابی(معاون سیما)‌، خود رییس سازمان صداوسیما هم در این زمینه اظهار نظر کرد.

ضرغامی به ایسنا گفت: همان‌طور که معاون سیما گفته است ما ممنوع‌التصویر نداریم. صداوسیما با یک گستره‌ی بسیار وسیع از هنرمندان کار می‌کند. ده‌ها هزار هنرمند که مجریان و عوامل برنامه‌سازی نیز شامل آن هستند، در سطح تهران با مراکز استان‌ها و برون‌مرزی همکاری دارند.

او همچنین یادآور شد: ممکن است در یک مقطعی هنرمندی پرکار باشد و ممکن است در مقطع دیگری کم‌کار باشد. در یک مقطعی ممکن است یک نوع همکاری داشته باشد و در مقطعی دیگر نوع همکاری‌اش را تغییر دهد اما تلویزیون با توجه به نیازهایی که احساس می‌کند از همه استفاده می‌کند البته با توجه به اولویت‌بندی ممکن است، نوع استفاده تغییر کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین