کد خبر: ۲۳۳۵۶۸
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۰:۲۹

تشکیل زنجیره انسانی برای حراست از میانکاله

مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران گفت: زنجیره نیروی انسانی برای مقابله با سودجویی، حفظ و حراست از پناهگاه حیات وحش میانکاله تشکیل می شود.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش مهر، ناصر مهردادی عصر شنبه در نشست با سازمانهای مردم نهاد افزود: با تشکل نیروهای انسانی اجازه سودجویی و ساخت و ساز بی رویه را در میانکاله نخواهیم داد.

وی اظهار داشت: ساخت و سازهای بی رویه و مشکلات زیست محیطی در پناهگاه حیات وحش میانکاله نگران کننده شده است و باید برای رفع این مشکلات برنامه ریزی شود و سازمانهای مردم نهاد نیز وارد میدان شوند.

وی با تاکید بر تعامل همه جانبه با سازمانهای مردم نخواهد گفت: نگاه سازمانهای مردم نهاد به مسائل زیست محیطی باید کارشناسانه باشد و ضوابط زیست محیطی در چارچوب قانون بررسی شود.

مهردادی با اشاره به شرایط نامناسب محیط زیست کشور و راه سخت پیش روی افزود: باید با انتقادات سازنده و کارشناسی، مشکلات فراروی محیط زیست رفع شود.

مدیرکل محیط زیست مازندران افزود: باید با کمک سازمانهای مردم نهاد معضلات زیست محیطی را بررسی کنیم و در این راستا، مشاوران زیست محیطی در فرمانداریها مستقر می شوند.

وی افزود: برای جمع آوری و ساماندهی زباله در معابر و سواحل استان، تفاهمنامه هایی با استانداران شش استان کشور منعقد شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین